قدس آنلاین – ایلام: مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: تلاش می کنیم تا برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام 24 ساعته شود.

برنامه های صدا و سیمای ایلام 24 ساعته می شوند

حجت رحیم زاده در مراسم معارفه خود با بیان اینکه وظیفه‌ی رسانه‌ی ملی برنامه‌سازی با محتوای سیاست‌های کلی نظام است و در این راه باید با تعظیم شعائر اسلامی در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس گام برداریم، اظهارداشت: حرکت در ترویج مکارم اخلاق و رعایت حقوق شهروندی از اهداف رسانه ملی است و در حوزه اقتصاد بنای ما بر ترویج فرهنگ کار و ترغیب جوانان به سمت مولد بودن و دوری گزیدن از ترویج فرهنگ پشت میزنشینی است.

وی با اشاره به اینکه مخاطب محدود بودن برنامه‌ها را نمی‌پذیرد، افزود: 24 ساعته کردن برنامه‌های سیمای مرکز ایلام از اهداف مهم این مرکز است و تلاش خواهیم کرد تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده این مهم محقق شود.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت عزم ملی ویژگی اساسی صدا و سیما است و برآنیم تا با مطرح کردن دغدغه‌های مردم به عزم مدیران بیفزاییم تا با تفکر جهادی در راه اعتلای جامعه حرکت کنند، خاطرنشان ساخت: مهمترین کارویژه امسال صداوسیمای مرکز ایلام امیدبخشی به جامعه خواهد بود و علاوه بر این معرفی توانمندی‌های استان و پتانسیل‌های ایلام در عرصه‌های مختلف و تبیین فداکاری مردم در هشت سال دفاع مقدس مد نظر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است حجت رحیم زاده پیش از این مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری بوده است و علی رامک که از مردادماه 91 تاکنون مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان ایلام بود به عنوان مدیرکل صدا وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.