هرچند تهدید کفاشیان هنوز به شکل جدی صورت نگرفته است اما برخی مهره‌های رسانه‌ای وزارت ورزش در اظهارنظرهای خود پیش بینی کردند همانگونه که پس از بازی‌های هیروشیما امیر عابدینی از کار برکنار شد و فرد جدید به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد ممکن است ناکامی در این بازی‌ها هم عمر مدیریتی کفاشیان را پایان دهد و باعث برکناری وی از بستر قدرت شود.

نارضایتی وزارت ورزش و کمیته المپیک از افتضاح جدید فوتبال

سپهر سینا : کلکسیون ناکامی‌های فوتبال ایران با حذف تیم امید ایران در مرحله مقدماتی بازیهای آسیایی کره جنوبی تکمیل شد. پیروزی یک بر صفر تیم ویتنام برابر تیم فوتبال قرقیزستان حکم حذف تیم پر مهره نلو وینگادا از گردونه رقابت‌ها را داشت به همین خاطر تیمی که قرار بود برای صید نشان ارزشمند طلا راهی اینچوان کره جنوبی شود، با یک امتیاز از مجموع دو بازی با چهره‌ای مغموم و شکست خورده حالا باید به تهران برگردد تا این امیدواری برای تیم‌های مدعی کسب نشان طلا بازی‌ها به وجود آید که بدون مدعی همیشگی بازی‌های خود را ادامه دهند.

برای دومین بار در تاریخ بازی‌های آسیایی فوتبال ایران در بازی های گروهی حذف شد. البته با این تفاوت که در دوره اول که ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شد سرمربی و رئیس فدراسیون به دلیل این ناکامی بزرگ از کار برکنار شدند اما حالا هم رئیس ناکام هم سرمربی نا موفق به کار خود ادامه خواهند داد تا افکارعمومی متوجه شوند مدیریت فعلی فوتبال ایران با ناکامی و شکست عجین شده و به هیچ عنوان حاضر به ترک مسوولیت نیست!

کارشناسان و صاحبنظران با انتقاد از نتایج تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی اینچوان پیش بینی کردند اگر دستگاه ورزش و کمیته ملی المپیک در این ماجرا ورود نکنند قطعا رویای راهیابی به بازی‌های المپیک برزیل نیز به همین سادگی از بین خواهد رفت چون با وضعیت کنونی هیچ امیدی به پیشرفت تیم امید ایران وجود ندارد.

این طیف از منتقدان با اشاره به  آنچه در گذشته روی داده است معتقدند تغییرات بنیادین در راس کادر فنی تیم می تواند در نتایج آتی تاثیرگذار باشد. منتقدان بر این باورند همانگونه که در سال 1994 در بازی های آسیایی هیروشیما پس از حذف تیم‌ امید ایران که در گروهی دشوار قرار داشت ،سرمربیگری وقت  استانکو پوکله پوویچ از کار برکنار شد حالا نیز باید نلو وینگادا از کار برکنار و فردی با کارنامه روی کار بیاید تا در مسابقات آتی موفق ظاهر شویم.

این طیف با اشاره به نتایج مثبت تغییرات در آن دوره می گویند تیم امید ایران پس از حذف در بازی‌های آسیایی هیروشیما با انگیزه مضاعف و تلاش برای جبران ناکامی توانست در بازی‌های آسیایی 1998 و 2002 با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی بازی های آسیایی ناکامی در بازی های هیروشیما را جبران کند و دوباره اعتماد علاقمندان را به سمت فوتبال جلب کند اما اگر همانگونه که مسوولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند همین تیم تا بازی های المپیک به کار خود ادامه دهد هیچ امیدی برای جبران این آبروریزی وجود ندارد.

علاقه مندی کفاشیان به مهره های ناکارآمد!

خبرنگاران اعزامی به کره جنوبی از نارضایتی شدید مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بابت نتایج تیم امید گزارش به تهران مخابره می کنند اما رئیس فدراسیون فوتبال بدون توجه به این فضا همچنان ساز ناکوک خود را به صدا در می‌آورد و از ابقای کادر ناکام تیم امید خبر می‌دهد. با این حال منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند اولتیماتوم شدیدی به کفاشیان داده شده است که اگر همچنان بخواهد به دفاع غیر اصولی از کادر فنی تیم امید ادامه دهد اتفاقات غیر قابل پیش بینی روی خواهد داد.

هرچند تهدید کفاشیان هنوز به شکل جدی صورت نگرفته است اما برخی مهره‌های رسانه‌ای وزارت ورزش در اظهارنظرهای خود پیش بینی کردند همانگونه که پس از بازی‌های هیروشیما امیر عابدینی از کار برکنار شد و فرد جدید به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد ممکن است ناکامی در این بازی‌ها هم عمر مدیریتی کفاشیان را پایان دهد و باعث برکناری وی از بستر قدرت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.