تمرین تیم فوتبال استقلال امروز سه شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و مهمترین اتفاق این جلسه تمرینی آماده شدن مصدومان آبی‌پوش بود و همچنین حضور یک بازیکن گرجستانی.

در تمرین عصر سه شنبه استقلال چه اتفاقی افتاد؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال که خودش را برای پیکار مقابل ذوب آهن اصفهان آماده می‌کند امروز از ساعت 16:30 دقیقه تمرین آماده سازی اش را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی پی گرفت که مهمترین اتفاقات این جلسه تمرینی به شرح زیر است:

* امیدهای استقلال قبل از بزرگسالان این تیم در این زمین تمرینی مشغول آماده سازی خود بودند از این رو امیر قلعه نویی نزد آنها رفت و برای بازیکنان امید 10 دقیقه صحبت کرد.

* محور اصلی حرف های سرمربی آبی پوشان به بازیکنان امید این تیم تاکید بر اخلاق مداری این بازیکنان بود. او در مثالی بیان کرد پسرش از او پرسیده بود آیا فوتبالیست بزرگی می‌شود یا نه که قلعه نویی در پاسخ هوتن گفت در درجه اول باید انسان بزرگی باشی.

* بازیکن گرجستانی که گفته می شود زیر 23 سال سن دارد امروز در تمرین استقلال حاضر شد تا قلعه نویی از او تست مجدد بگیرد. این مهاجم در ابتدای فصل مورد تائید سرمربی استقلال قرار نگرفت و گویا عملکرد ضعیف مهاجمان آبی پوش موجب شده قلعه نویی به فکر جذب او بیفتد.

* مانند روزهای گذشته مگویان و حنیف عمران زاده به علت مصدومیت از غایبان سرشناس استقلال بودند.

* خسرو حیدری،جاسم کرار و هاشم بیک زاده سرانجام از بند مصدومیت رها شدند و با شرکت در تمرینات گروهی،خود را برای پیکار مقابل تیم فوتبال ذوب آهن آماده کردند.

* کریم بوستانی مربی دروازه‌بانان استقلال امروز به صورت اختصاصی با محسن فروزان تمرین کرد. دو شکست متوالی آبی‌پوشان موجب شده که قلعه نویی تاکید ویژه ای روی آمادگی فروزان داشته باشد.

* در خاتمه تمرین، خسرو حیدری در زمین باقی ماند و با دکتر نوروزی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.