قدس آنلاین– ایلام: معاون استاندار ایلام گفت: برای بازسازی منازل آسیب دیده در زلزله آبدانان، 300 میلیون ريال تسهیلات به آسیب دیدگان اعطا گردید.

اعطای 300 میلیون ريال تسهیلات به زلزله زدگان آبدانان

 حسین کلانتری در نشست اعضاء شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه بالاترین میزان تسهیلات به مناطق زلزله زده آبدانان پرداخت شده است، اظهار داشت: از این میزان تسهیلات 250 میلیون ريال تسهیلات 4 درصد و 50 میلیون ريال کمک بلاعوض به منظور تعمیر و بازسازی مناطق آسیب دیده پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی، هوشیاری، تدبیر مدیریت ارشد استان و مسئولان دستگاه های ذیربط ، همکاری صدا و سیما و همراهی مردم سبب عدم تلفات جانی در زلزله اخیر شد، افزود: کشور ما بر روی یک منطقه زلزله خیز قرار دارد و رعایت اصول ایمنی و علمی در ساختمان سازی و سازه ها و رعایت بخشنامه 2800 برای کاهش خسارات مالی ضروری است.

معاون استاندار ایلام گسترش فرهنگ بیمه در استان و استفاده از خدمات بیمه ای در مقابل حوادث را مهم دانست و خاطر نشان ساخت: بایستی فرهنگ استفاده از پوشش بیمه ای در برابر زلزله و سایر بلایای طبیعی در استان گسترش یابد.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه مردم با مشارکت همگانی در دفاع از کیان اسلامی جان خود را فدا کردند، تصریح کرد: اینک وظیفه مسئولین است به پاس قدر دانی از این جانفشانی ها، توسعه و آبادانی کشور را با الگوهای مردمی نهادینه کرده به طوری که مشارکت مردمی به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیرانی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    با عرض سلام کدوم تسهیلات کدوم کمک.. ضامن‌‌..سفته... سود.. اینجوری از مردم حمایت می کنید... بسه تورو خدا دیگه دروغ و دغل بسه..چرا سود می گیرید ماهی گرفتن از اب گلالود...تازه از کمک بلا عوض یک میلیونو می برید...لعنت به کمکی که به ما میشه لعنت..