سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه احتمالا پس از سفر رئیس جمهور از نیویورک وزیر علوم معرفی می‌شود، گفت: کمیته‌ای پنج نفره برای مشخص شدن وضعیت هر کدام از بورسیه‌ها در وزارت علوم تشکیل شده است.

معرفی وزیر علوم پس از بازگشت روحانی از نیویورک/ تشکیل کمیته‌ تعیین تکلیف بورسیه‌ها
 
خبرگزاری فارس: معرفی وزیر علوم پس از بازگشت روحانی از نیویورک/ تشکیل کمیته‌ تعیین تکلیف بورسیه‌ها

 محمدعلی نجفی ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش معنوی میثاق مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته‌ای پنج نفره برای مشخص شدن وضعیت هر کدام از بورسیه‌ها با ضوابط تعیین شده در وزارت علوم تشکیل شده است، البته لیست 480 نفر از این بورسیه‌ها که به عنوان مربی پیمانی در برخی دانشگاه‌ها فعالیت داشتند، ابلاغ شده که باید در مورد آنها در هیئت‌ امناهای هر کدام از این دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.

وی در ارتباط با افزایش پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد گفت: این موضوع با نظر وزارت علوم صورت گرفته و کاملا قانونی است.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: میزان پذیرش دانشجویان دکتری در  دانشگاه آزاد نسبت به سال گذشته فقط 1.7 درصد افزایش یافته و اینکه گفته می‌شود، ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد هشت برابر افزایش یافته، نظر منتقدین دانشگاه آزاد بوده و این موضوع درست نیست.

نجفی در ارتباط با مشخص شدن و معرفی وزیر علوم به مجلس عنوان کرد: رئس جمهور سه ماه برای معرفی کردن وزیر علوم به مجلس مطابق قانون اساسی فرصت دارد که تاکنون یک ماه آن گذشته است و در حال حاضر شخص خاصی مدنظر قرار ندارد و احتمالا پس از سفر رئیس جمهور از نیویورک، در ارتباط با این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930703000846#sthash.BKHYJZ74.dpuf

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.