دیدار ذوب آهن و استقلال با شکست دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید تا علاوه بر شکسته نشدن رکورد پیروز نشدن قلعه‌نویی در فولادشهر، این تیم سومین شکست پیاپی خود را نیز تجربه کند.

هت تریک قلعه‌نویی در لیگ برتر؛ ژنرال دوباره باخت!

دیدار ذوب آهن و استقلال با شکست دو بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید تا علاوه بر شکسته نشدن رکورد پیروز نشدن قلعه‌نویی در فولادشهر، این تیم سومین شکست پیاپی خود را نیز تجربه کند.

دیدار ذوب آهن و استقلال از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

در این دیدار بازی زیبایی از سوی هر دو تیم ارائه شد و در نهایت این ذوب آهنی ها بودند که پیروز شدند تا رکورد پیروز نشدن قلعه‌نویی در فولادشهر و شکست ناپذیری گل‌محمدی برابر سرمربی استقلال پا برجا بماند و البته استقلال سومین شکست پیاپی خود را نیز تجربه کند.

در ابتدای این دیدار ذوب آهنی ها بازی به مراتب بهتری را آغاز کردند و اگر خوش شانس بودند می توانستند تا با اختلاف گل بالا این دیدار را به سود خود کنند. آنها در دقیقه هشتم روی خطایی که صادقی مرتکب شد، صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و این ضربه را رجب زاده به زیبایی تبدیل به گل نخست بازی کرد.

در ادامه حملات شاگردان گل‌محمدی ادامه داشت و احمدی در دقیقه 15 تلاش کرد با یک شوت از پشت محوطه جریمه، دروازه استقلال را برای بار دوم باز کند اما ضربه او را فروزان به زیبایی راهی کرنر کرد.

ذوب آهنی ها در دقیقه 29 نیز توسط حسن زاده می‌توانستند به گل برسند اما باز هم این فروزان بود که شوت این بازکن را مهار کرد تا کار همچنان یک بر صفر به سود ذوبی‌ها باقی بماند.

در اواخر این دیدار استقلالی ها کمی به خودشان آمدند و در دقیقه 38 شهباززاده فرصت به تساوی کشاندن کار را داشت اما ضربه او در مصافی تک به تک با دروازه‌بان ذوب آهن راهی اوت شد.

نهایتا آندرانیک تیموریان در دقیقه 2+45 با یک ضربه از راه دور می‌توانست دروازه ذوب آهن را باز کند که با بدشانسی او، این تیم راهی به دروازه پیدا نکرد.

با آغاز نیمه دوم شاگردان قلعه نویی بر بازی سوار شدند و خیلی سریع هم به گل رسیدند. آنها در دقیقه 49 روی یک ضربه ایستگاهی که کرار ارسال کرد صاحب فرصت خوبی شدند و این بیگ‌زاده بود که با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند. در ادامه این دیدار باز هم آبی پوشان بر توپ و میدان حاکم بودند و در دقیقه 66 این دیدار می‌توانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند اما شوت‌های پی در پی شهباززاده، کرار و در نهایت قاضی را دروازه‌بان و مدافعان ذوب آهن دفع کردند تا یکی از بهترین فرصت‌های استقلال در این دیدار از دست برود.

در اواسط نیمه دوم ذوب آهنی ها کمی بازی را در اختیار گرفتند و این مسعود حسن‌زاده بود که در دقیقه 73 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. او پس از عبور از بیگ‌زاده با یک بغل پا توپ را از کنار پاهای فروزان به گل تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار، شاگردان قلعه نویی به حملات پی در پی روی آوردند اما در دقیقه 84 روی یک ضد حمله می‌رفت که گل سوم را هم دریافت کنند. در حالیکه ذوب آهنی‌ها در مصافی سه به دو قرار داشتند، حسن‌زاده ترجیح داد تا خودش با یک شوت دروازه استقلال را باز کند اما ضربه او را فروزان دفع کرد.

در دقیقه 89 این دیدار محمد قاضی با شوت سنگین تلاش کرد کار را به تساو بکشاند اما ضربه او را دروازه‌بان ذوب آهن در آغوش کشید.

در اواخر این دیدار فشار استقلالی‌ها بیشتر شد و در دقیقه 3+90 شوت جاسم کرار می‌توانست شادی را به اردوی استقلالی‌ها بیاورد اما ضربه او به تیرک ذوب آهن خورد و در دقیقه 4+90 هم دهنوی در مصافی تک به تک می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند اما ضربه او راهی اوت شد تا در نهایت شاگردان گل‌محمدی با برتری دو بر یک این دیدار را به سود خود به پایان ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.