۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 237348

اکنون تمرکزی به قهرمانی نداریم. باید به لحاظ وحدت تاکتیکی در مراحل بالاتری قرار بگیریم در مجموع از هفته بیستم به بعد می توانیم به فکر قهرمانی باشیم.

منصوریان فعلا به قهرمانی فکر نمی کند

علیرضا منصوریان پس از تساوی 2 بر 2 نفت مقابل فولاد اظهار داشت: کیفیت فنی بازی بالا بود. همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم فولادی ها روی زمین بازی می‌کردند. مثل همیشه فوتبال جذاب و قشنگی را هر دو تیم ارائه دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه شناخت کاملی از فولاد داشتیم توانستیم به خوبی این تیم را مدیریت کنیم و تا حدودی شانس کسب 3 امتیاز بازی را داشتیم. نیمه دوم تمام مدیریت بازی را در اختیار داشتیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می توانستیم با 3 یا 4 گل حریف را شکست دهیم.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: ما در خانه فولاد بازی می کردیم و آنها نیاز به پیروزی داشتند و این بازی باعث شد که در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کنیم. در مجموع ما از فولاد سرتر بودیم. حریف فوتبال بسیار خوبی را ارائه داد. اما چون ما آنها را به خوبی آنالیز کرده بودیم مانع از عملکرد خوبشان شدیم.

منصوریان تاکید کرد: برای من باعث افتخار است که از 3 بازی خود در خوزستان 7 امتیاز کسب کنیم اما باید بگویم که تقویم بازی‌های لیگ برتر نیاز به نگاه بهتری دارد چرا که توازن بازی‌ها به خوبی رعایت نشده است. چرا که در این چند هفته 3 بار به خوزستان سفر کردیم.

وی ادامه داد: نفت قاعدتا همیشه مهمان است چرا که در داخل خانه هم تماشاگر نداریم لذا حضور ما در شهرهای مختلف تاثیر چندانی ندارد. باید بگویم که حضور ما در خوزستان بسیار مثبت بود و به لحاظ روانی به تیم کمک خوبی کرد.

منصوریان در مورد اینکه چقدر به قهرمانی فکر می‌کند تصریح کرد: اکنون تمرکزی به قهرمانی نداریم. باید به لحاظ وحدت تاکتیکی در مراحل بالاتری قرار بگیریم در مجموع از هفته بیستم به بعد می توانیم به فکر قهرمانی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.