سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید که ما آینده خوبی داریم و تیم من خیلی راحت قهرمان می‌شود، ضمن اینکه قرار نیست در همه بازی‌ها بدشانسی بیاوریم.

قلعه‌نویی: راحت قهرمان می‌شویم/بدشانسی برای ما تمام نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید که ما آینده خوبی داریم و تیم من خیلی راحت قهرمان می‌شود، ضمن اینکه قرار نیست در همه بازی‌ها بدشانسی بیاوریم.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: این برد را به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود استنباط من این است که تیم ذوب آهن هر چقدر که در بازی‌های گذشته بدشانس بود، خوش‌شانسی‌های خود را برای بازی با ما یک‌جا آورد.

وی افزود: آنها 2 موقعیت داشتند که هر 2 موقعیت به گل تبدیل شد. ما 3 شکست پشت سرهم آوردیم و شکست حق ما نبود. فوتبال است و باید به آینده فکر کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بعد از خوردن گل اول بازی دست تیمش بوده، خاطر نشان کرد: عملا بعد از گلی که خوردیم محسن فروزان دیده نشد و ما چپ و راست حمله می‌کردیم. سجاد شهباززاده 2،3 موقعیت را از دست داد و نتوانست موقعیت‌های صددرصد را تبدیل به گل کند.

قلعه‌نویی با تمجید از عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم حتی قبل از اینکه بازی یک بر یک شود نگاه کنید که چقدر موقعیت داشتیم. شهباززاده از 3 قدمی دروازه توپ را نتوانست گل کند و البته این هم جزئی از فوتبال است. استقلال به واقع خیلی خوب بازی می‌کند و فوتبالی زیبا را ارائه می‌دهد امیدوارم حاصل این فوتبال زیبا توام با نتیجه هم شود.

وی تاکید کرد: مطمئن هستم که این تیم می‌تواند قهرمان شود و آخر فصل ما جام را بالای سر خواهیم برد. امیدوارم این بدشناسی‌ها دست از سر ما بردارد و از این به بعد بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره روند حرکتی تیمش در بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: تیم ما خوب بازی می‌کرد و بعد از آمدن کرار کمی روندمان بهتر شد. با آمدن خسرو هم شرایط بهتری پیدا کردیم و چند بار می‌توانستیم گل دوم را بزنیم که این اتفاق رخ نداد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه خطاهای آندرانیک تیموریان در زمین عمدی بود و اینکه رضا غیاثی اعتقاد دارد که آندو باید از زمین اخراج می‌شد، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست و عمدی در کار نیست. نمی‌دانم در مورد کدام صحنه صحبت می‌کنید اما باید فیلم بازی را ببینم. غیاثی کارشناس است و نظرش قابل احترام.

وی در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: قرار شد در مورد داوری صحبت نکنیم و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. در صحنه‌ای میلاد فخرالدینی اعتقاد داشت یک ضربه به پایش خورده و داور خطا نگرفته اما در مجموع داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: در کنفرانس پیش از بازی گفته بودم که ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد اما همه خوش‌شانسی‌های خود را در بازی با ما آورد. باید بگویم که عدالت رعایت نشد و نتیجه واقعی باید 4 بر 2 یا 5 بر 2 به سود استقلال به پایان می‌رسید با این وجود تیم ذوب آهن یکی از تیم‌های تاکتیکی است به سعید آذری و مخصوصا به یحیی گل‌محمدی که یکی از مربیان جوان ما است تبریک می‌گویم. اما تاکید می‌کنم که تیم ذوب‌آهن خوش‌شناس بود چون آنها در این دیدار موقعیتی نداشتند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به کودتایی که برای برکناری سرمربی پرسپولیس به وجود آمد این احتمال وجود دارد که با شکست استقلال جایگاه وی در استقلال نیز به خطر بیفتد، گفت: هر مربی که می‌آید اولین چیزی که می‌داند درب خروجی است. نمی‌دانم از کدام نتایج صحبت می‌کنید اما این تیم در جایگاه دوم جدول قرار دارد. ما نباید در 3 دیدار اخیر شکست می‌خوردیم و وجدانا باید در هر 3 بازی به پیروزی می‌رسیدیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد و اگر 10 بازی را ضرب در 2 کنید، می‌بینید که 2 امتیاز کمتر کسب کرده‌ایم. مطمئن باشید که ما آینده خوبی داریم و این تیم خیلی راحت قهرمان می‌شود، ضمن اینکه قرار نیست در همه بازی‌ها بدشانسی بیاوریم.

وی ادامه داد: در بازی با فولاد تیم حریف تنها یک موقعیت روی دروازه محسن فروزان به دست آورد که همان توپ وارد دروازه شد. باید به امیر مهریزی تبریک بگویم و احتمالا او یکی از بدنسازان خوب ایران خواهد شد. اگر در نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن شاداب بودند به خاطر تلاش‌های مهریزی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: باز هم این پیروزی را به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و امیدوارم که در بازی‌های آینده نیز به پیروزی برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.