همزمان با برخی انتقادات از بی احترامی کامرون، نخست وزیر انگلیس به رئیس جمهور کشورمان، محمود احمدی نژاد در اینستاگرام عکسی از اخم خود را منتشر کرد، یک عکس کات شده که واقعیت را وارونه جلوه می دهد.

ماجرای عکس واقعی اخم احمدی نژاد به نماینده انگلیس

به گزارش خبرآنلاین زیر این عکس توضیح داده شده این تصویر در دیدار با سایمون گس، دیپلمات انگلیسی گرفته شده است، عکسی که اکنون مشخص شده بیننده را به اشتباه می اندازد.

اصل عکسی که احمدی نژاد منتشر کرده اکنون در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. در اصل این عکس، سایمون گس، مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه انگلیس در کنار احمدی نژاد دیده می شود و فردی که احمدی نژاد به او اخم کرده، سایمون گس نیست. احمدی نژاد هرگز به نماینده انگلیس در 1+5 چشم غره نرفت!

تصویر منتشر شده در اینستاگرام احمدی نژاد

تصویر اصلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سحر IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    باسلام عکس جدیدی که در محکومیت احمدی نژاد گذاشته شده کاملا جعلی وفتوشاپ می باشد زیرا هر فردی که حتی بصورت ابتدایی با فتوشاپ آشنا باشد کاملا متوجه ساختگی بودن آن می شود شما چگونه این مطلب را چاپ کرد ه اید؟
  • بشارت IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    از بعد از پیروزی انقلاب مقدس و شکوهمند اسلامی در ایران روسای جمهور منتخب مردم خدماتی کرداند و دورانشان سپری شد و تمام. و بدنام ترین رئیس جمهور که متأسفانه خائن از آب درآمد بنی صدر بود که باید خیلی بیشتر از این عنصر اطلاعات بمردم داد. رهبر معظم و آقای هاشمی و خاتمی نیز بودند و خدمات بسیاری کردندولی نمیدانم آقای احمدی نژاد که دوران ریاستش پایان یافته چرا رسانه ها اینقدر نسبت به ایشان مواضع منفی اتخاذ میکنند. و هراز گاهی در مقام تخطئه یا استهزاء یا نکوهش ووو برمیایند. بله هرکسی ممکن است در طول زمان خدمتش اشتباهی هم داشته باشد. ام انصاف حکم میکند خدمات را هم مد نظر داشته باشیم. بهرحال ایشان مدت 8 سال رئیس جمهور منتخب ملت پرافتخار ایران بوده است. بترسیم از قیامت.
  • حسن ط IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    لعنت به هر چه دروغگو ست . 8 سال کم نبود دروغگویی که هنوز هم دست بردار نیستن
  • در جواب بشارت: IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    8 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد چیزی جز تشدید فاصله طبقاتی ، فقر ، فساد اداری ، آبرو ریزی در سطح ملی و بین المللی و بی عدالتی گسترده در سطح کشور برای مردم نداشت. اما از اظهار نظر شما پیداست که از دولت احمدی نژاد حسابی به شما رسیده!
  • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    ایشان معمولا وارونه جلوه میدهند و دروغ و دغل در امار ها هم از این موارد هست دولت پاک
  • کبوتر IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    با سلام کارهای آن مرد بزرگ یارانه بود بهینه سازی مصرف سوخت بود مسکن مهر بود عزت ملی بود شماها که تمام توانتان روی مذاکرات هسته ای بود که آن هم ضایع شدید و رفت
  • محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    محمود آمده با اسم مستعار *بشارت* کامنت گذاشته ! عجبا که چه زمانی و به چه نحوی پی آبرو آمده . . . !
  • ناصر IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    32 97
    سحرجان کجاش فتوشاپه بعدشم این آقا خودش نمی خواهد از رسانه ها به دور باشد وگرنه کسی به کارش کار ندارد خودش بهار بهار می کند دروغگو هیچ وقت حرف راست نمی زند
  • مصطفی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    26 97
    خانم سحر اگر شما این قدر خودتون رو فتوشاپ شناس میدونید پس حتما چشماتون ایرادپیدا کردن چون یک بچه هم اگر به عکسی که احمدی نژادمنتشر کرده واین عکس اصلی نگاهی بندازه واونا رو توهمون فتوشاپ با هم تطابق بده متوجه دروغهای شاخدار ایشون میشه-چرا سرتون رو زیر برف میکنید- محض اطلاع میگم قیامتی هم هست درغگو و تایید کننده دروغگو در یک مقامند
  • علی آ IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    11 99
    چقدر مسولین الان باید زحمت بکشند و حرف بشنوند تا خرابکاریها و وام های بی حساب و کتاب و تخریبهای بین المللی که این فرد انجام داد را درست کنند . قربان آقا سیدعلی برم که چه صبری دارند ایشان
  • صادق IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    ایشان محبوب ملت عزیز ایران است وانهائ که کمی انصاف دارند همیشه قدردان ان رییس جمهور خواهند بود
  • محمد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    حالا چی شده فقط بلدین یه نفرو بکوبین.حالا روحانی اومد روی کار.اون چی کار کرد.مگه غیر از این بود که تو مذاکرات هسته ای اون همه امتیاز دادن ولی نتیجه چی بود؟ چند تا تحریم جدیدتر. گرونی هر ساله با شیب تند تر. و.... خدمتای احمدی نژادو چطور نمی بینین؟یکیش مسکن مهر.این همه ساخت و ساز.رسیدگی به قشر مستضعف. بله البته یه سری حق دارن انتقاد کنن.چون جلو دزدیاشون گرفته شد.شماها که انتقاد می کنین چطور.فعلا بچسبین به همون روحانی.
  • رضا IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    70 14
    به هر حال اخم به صورت انگلیسی ها بود یا نه؟
  • شهرام IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    بزرگترین دولت فاسد , درغگو , بیت المال خور , بی سواد و بی تدبیر فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی بعداز انقلاب ,همین دولت احمدی نژاد بود. چطور هنوز خودشو خادم ملت میدونه؟!!!!!!! رو که نیست سنگ پاست.!!!!!!!
  • شهرام IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    26 92
    جواب به کبوتر کاکل بسر. معلومه مغزت هم به اندازه اسمت کوچیکه, کبوترجون اخه یارانه بده ده برابرشو تو هزینه های زندگی تحمیل کنه افتخاره, یا سوختی که نه از مصرفش کم شد و حتی الوده چند برابری از تولیدات پتروشیمی شد, و یا مسکن مهری که فقط مایه دزدی کلان بعضی هاشد ودر نهایت ب ورشکستگی بانک مرکزی کشید که نتیجه اش شد سقوط ارزش ۳ برابری ریال. اینا افتخارات احمدی نژاد کبوتر جون
  • کاوه IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    36 97
    اصولاً چه اخمی این بنده خدا کلاً این شکلیه
  • علیزاد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    میگن دریا با دهن سگ نجس نمیشه هرچند یک گله باشند. احمدی نژاد ، دکترمصدق ، امیرکبیر ، کریم‌خان زند و... کسانی که به ایران خدمت کردند در زمان خودشان و تا سالها مورد اهانت و دشمنی قرار گرفتند ولی در بلندمدت پیش خدا و خلق سربلند شدند چراکه این عاقبت وطنپرستیست.
  • علیزاد IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    97 26
    حقا که همفکران خود را خوب میشناسید. لابد این عکس بقال سر کوچه‌ ای در انگلیس بوده چون اون مدیرکل نبوده و دیپلمات بودن یعنی سایمون گس بودن و هرکشوری باید یک دیپلمات در دنیا داشته باشد. دشمنان احمدی نژاد (اعم از دشمنان ایران و اسلام ) کندور بخورید برای هوش خوبه.
  • کاوه IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    36 98
    بشارت عزیز کسی که خود را نامزد ریاست جمهوری می کند و انتخاب می شود، موظف به انجام خدمات مثبت است و برای آن نه منتیدارد و نه باید مورد سپاسگزاری قرار بگیرد، ولی مجاز به خطا نیست. مشکل مردم با آقای احمدی نژاد اشتباهات بسیار زیاد در دوران ریاست جمهوریش است
  • جعفری IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    بر فرض که ایشون سایمون گس نیست که درست حالا بفرمایید احمدی نژاد داره با کی دست میده؟!!! شما اصلا جرات نکردین اسم این بنده خدا رو بیارید! ایشون نوشته دیدار با آقای سایمون گس!! ننوشته داره با سایمون گس دست میده! خب عکسی هم که شما نشون دادین آقای سایمون گس رو داره نشون میده یعنی این عکس مربوط به همون دیدار با سایمون گس هستش! حالا عکاس این صحنه رو سوژه خودش کرده از کجا معلوم وقتی با سایمون گس هم دست می داده اینجور اخم نکرده باشه؟!! از احمدی نژاد خوشم میاد چون چنان باظرافت حرف می زنه که دشمنانش و بدخواهانش تحلیل های آبکی و غلط بکنند دقیقا مثل شما!!
  • ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    اگه راست می گه عکس آخرین سفرش به برزیل رو بزاره که توفرودگاه هیچکس به استقبالش نرفته بود. برای محوطه خال دست تکون می داد و با پاسبانهای فرودگاه عکس یادگاری گرفت.
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    بزرگترین دولت فاسد دولت اصلاحات که رییس جمهورش به زن نامحرم دست میده ووزیر فرهنگش مهاجرانی لندن نشین میشه
  • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    23 96
    از اون روزی که هاله نور دور سر خودش دید باید تا آخر خط را حدس می زدیم . واقعا چرا بعضی ها دروغ های آشکار زیادی دیدند و هنوز طرفداری می کنند !!!!!!!!
  • جعفری IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    91 15
    افرادی که با اینستاگرام آشنایی دارند می دونند که فقط عکس رو با سایز خاصی میشه گذاشت و بزرگتر از اونو باید کات کنی پس طبیعیه که احمدی نژاد نمی تونسته عکس کامل رو بذاره چون میخواسته چهره خودش رو بذاره مجبور شده این قسمت عکس رو بذاره و اشاره کنه به دیدار با سایمون گس!! پس هیچ مغایرتی بین عکس و متن ایشون وجود نداره! کمی منصف منطقی باشید
  • رضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    کسی که بیت المال براش حکم مال پدری رو داره حالا اخم کنه یا بخنده چه اهمیتی داره
  • وحید IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    زنده باد احمدی نژاد تندروها جرات دارن منفی بدن:)
  • آيدا IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    واي خداي من چقدر اين احمدي نزاد اعتمادبنفس كاذب دارد!!!!!!!!!!!!
  • هالهء نور IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    من که با هالهء نور، با همه صحبت کردم / هیچ کس پلک نزد بس که بلاغت کردم همه فامیل خودم را به نیویورک بردم / خوب در ینگهء دنیا سیاحت کردم به بزرگان چهان نامه نوشتم بسیار / خامشی بود جوابم هرچه همت کردم مرغ باغ لپ لپم من نیم از عالم خاک / من شدم بندهء ابلیس و خباثت کردم سیب زمینی دادم و رای گرفتم بسیار / وعده دادم و خیانت به امانت کردم آن "بگم بگم" ها ز خدا ترسی نبود / همه را، به هر دلیلی، غرق تهمت کردم خوان یغمای من از کیسهء این مردم بود / جیب یاران خودم را پر ثروت کردم "بابک" و "م ر" و "اسفند" کنارم بودند / با "سعید" صندوق "شستا" را چو سرقت کردم کیک و ساندیس بدادم به همه از پس و پیش، / تا شدم امیرکبیر و بس حکایت کردم خس و خاشاک بخواندم همهء مردم را / رای اموات گرفتم و ریاست کردم از پی مفسده های چند هزار میلیاردی / ملت گرسنه را غرق مرارت کردم تا توانستم چپاول کردم از هستی خلق / هشت سالی که به کابینه سیادت کردم هرچه در خزانه بود خوردم و روز آخر / شانزده میلیارد نبود بیش که غارت کردم من همان معجزه بودم که شما ملت را / بندهء درد و غم و فقر و حقارت کردم آمدم تا بار دیگر انتخابم بکند / هر که او را به ریا، وعدهء خدمت کردم
  • sd IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    قربونش برم.. دوست داشتنی و مورد اعتماد
  • حسین IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    البته همه می دانند که دوران فساد دولت خاتمی بود ، خیانت و فساد و حاشیه پردازی بخشی از خیانت این آقایان به کشور بود..
  • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    98 9
    اصلا احمدی نژاد بد عالم. روحانی چی کار کرد.از موقعی که اومده تا حالا چی کار کرده؟من طرف هیچ کدومشون نیستم.ولی روحانی و کابینه اش چی کار کردن.جز اینکه یه قلمش تو مذاکرات هسته ای با اون امتیازایی که دادن چند تا تحریم تحویل گرفتن.یکی دیگش نعمت زاده وزیر انتخابی روحانی جز خراب کردن چی کار کرده؟ احمدی نژاد بد ولی از روحانی هم بیخودی دفاع نکنین.
  • باران IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    84 8
    حالا هر کی که بوده ! انگلیسی یا اروپایی که بوده! تازه مگه طرز حرف زدنشو با همون امریکا و اسراییل تو سازمان ملل ندیدید؟ مگه از کسی میترسه؟
  • سهیل بشردوست IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    87 12
    انگلیسی ها و آمریکائی ها یکی مثل احمدی نژاد بدردشون می خوره که چپ و راست تهدیدشون کنه که سر جاشون بشینن، این انگل ها رو با مصالحه و آدمیت نمیشه باهاشون رفتار کرد، هارتر میشن
  • ایمان IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    21 91
    آقا محمود که 8 سال سر ملت و همینطور شیره می مالید اینکه عجیب نیست . اصلا چیزی نیست که بخواد رسانه ای بشه این از بدیهیاته در رابطه با محمود.!
  • احسان IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    14 86
    باز هم دروغ
  • یکی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    86 16
    هرکی می خواد باشه باشه؛ مهم اینه که مثل بعضیا که نیششون دائم مثل نیش پسته بازه در برابر هرکسی با هر حرفی که می زنه لبخند نمی زد!!!
  • lklklklklklklklklk IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    9 75
    واقعا که دزدی می کنن بعد میرن اونور پیش دو تا ادم حسابی اخم می کنند.بدبخت ظریف که رفته مذاکرات.اینا لیاقت ندارن
  • کامران IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    72 8
    دست خودم نیست ، دوستش دارم. با هیچ کس شوخی نداشت. حتی با وزیر هایش !
  • بابا لنگ کوتاه IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    9 61
    این بابا کلا ساختگی بود
  • جویای حقیقت IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    49 4
    دکتر احمدی نژاد اینستاگرام ندارد
  • مقدم IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    57 7
    اجمدی نژاد میدونه انگلیسها چه موجودی هستن
  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    50 7
    در جواب اونی که گفت ظریف رفته مذاکرات اینا لیاقت ندارن. اولا توهین نکن که توهین کردنو همه خوب بلدن. ثانیا ظریف چی کار کرده؟ رفته اونجا نیششم باز هر چی بهش گفتن گفته چشم.واست زور نداره اون همه زحمتی که بچه های هسته ای کشیدن بابتش خون دادن. احمدی روشنها دادیم یعنی 200 کیلو اورانیوم غنی شده رو خنثی کرده.این واست ننگ نیست.مثل این می مونه که با یه نفر دعوات بشه بعد بگی چون طرفم زورش بیشتره من کوتاه بیام. این کار ظریف بود که شما داری ازش دفاع می کنی ولی نتیجش چی بود؟مگه غیر از این بود که هارتر شدن چند تا شرکت دیگه رو به لیست تحریماشون اضافه کردن. یه لحظه یاد همه شهدای هسته ای تو ذهنت بیاد بعد این حرفو بزن.اقای جلیلی اگه نتونست کاری بکنه واسه اینه که طرفمون نخواست.خواست هر چی که میگه همون باشه. به ژست گرفتن تریپ روشن فکری ظریفم زیاد دل خوش نکن.
  • مهرداد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    11 50
    وای به حال مردمی که ندونن سیاست خارجی ینی چی:سیاست خارجی ینی در روبرو خندیدن اما در پشت سر جنگیدن
  • Ali IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    4 53
    همین اخماش بود که دلار 800 تومنی کرد 3800 من نمیگم روحانی خوبه ولی قیاس این دو شخص درست نیست بشینید منصفانه به صحبتهای هر دوشون گوش بدید ببینید کی لیاقت دکتر بودنو داره رفته سازمان بین الملل جار میزنه پا رو دم شیر نگذارید اگه یه درصد شک داشتن ما به دنبال سلاح هسته ای نیستم حالا با این حرفش 100 درصد مطمئن شدن که ما به دنبال اشغال دنیا هستیم
  • هموطن IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    58 5
    اقتدار نیاز یک مملکت است.
  • مسعود IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    10 56
    هشت سال بدبختی رو به مردم تحمیل کرد.هنوزم داریم چوب بی فکریهاش رو میخوریم.باز هم فشار بر قشر ضعیف جامعه سیاست اشتباه احمدی نژاد
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    44 7
    در جواب علی اقا که گفته احمدی نژاد دلارو کرده 3800. یه جمله نصیحتانه بهت بگم تو زندگیت اقتدار داشته باش. زیر بار حرف زور نرو.اگه زدن تو سرت مقابله کن.نه این که کوتاه بیای. بر فرض که ما سلاح هسته ای هم بسازیم.مگه خود امریکا و اسراییل چند هزار تاشو نداره؟ما هم می خوایم داشته باشیم. جایی که لازمه اقتدار داشته باش.1400 سال پیش امام حسین با 72 نفر با این که می دونست در مقابل یه لشکر چند هزار تایی شهید میشن ولی کوتاه نیامد که امروز به من و تو ثابت کن جایی که باید مقابله کنی کوتاه نیای.چه توقعی شما داری.اونا هر چی میگن ما کوتاه بیایم.احمدی نژاد مثل خودشون رفتار کرد.ولی همون اقای روحانی که تو ازش دفاع می کنی با این که باهاشون نرم حرف زد دیدی که اونا جری تر شدن.میتونی اینو درک کنی 200 کیلو اورانیوم غنی شده رو 0 کنن یعنی چی؟ این دستاورد همون اقای روحانی و ظریف بود.خلاصه کلام مقتدر باش نه تو سری خور.
  • علي IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    38 7
    درودخدابردكتراحمدي نژاد،شخصي كه شيرحلال خورده،نون حلال خورده واز خداميترسه ازهمان روزاول ذات كثيف انگليس وآمريكاوهم پيماناننشان راخوب شناخت ونرفت بغلشان بشينه وبعدش مضحكه شان بشه افتخاربود كه هشت سال آدم حسابشان نكرد.بعضي اينقدر بدبخت وكوته فكرهستن كه ازتحريم ميترسن،بله مردانه رفتاركردن هزينه داره.وراحت طلبي هم.... داره بدبخت به كسانيكه خوشبختي را در رابطه بادشمن ميداند.
  • رها IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    41 7
    مردم ایران خیلی هاشون دو رو هستند ناراحت نشیم.وقتی موقع یارانه شد زمان احمدی همه بجز دو میلیون اسم نوشتند وقتی موقع ریاست جمهوری شد 18 میلیون به روحانی رای دادند.وقتی روحانی گفت یارانه بده و باید حذف بشه باز هم فقط 2میلیون خواهان اون نبودند که اونها هم پشیمون شدند که چرا اسم ننوشتند!وقتی احمدی نژاد 64هزار کیلومتر جاده زد(خدایی تا مشهد چند کیلومتره محاسبه کن)هیچکس تشکر نکرد .وقتی اخر هفته تو تعطیلات تو مرخصی ها میگازند میرند هرجای این کشور میبینند جاده کشی عالیه نمیگند افرین احمدی نژاد میگند چه جاده خوبی کشیدند.یا تو صحبتهای خانوادگی یا دوستانه میگند محمود که هیچ کاری نکرد!طرف اسم پسرشو سر اولین ساعتی که ازدواج میکنه تو مسکن مهر مینویسه و با 7میلیون صاحب اپارتمان 80میلیونی میشه بجای تشکر از احمدی نژاد فوش میده که چرا تو کنار ساختمونش جای مدرسه و مسجد هست چرا نزدند!اینها دورویی نیست؟
  • من IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    50 11
    احمدی نزاد هربدی که داشت ولی اقتدارمون رو به دنیا نفروخت
  • رها IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    31 5
    کارهای که احمدی نژاد کرد وهمه بی انصافهای دو رو چشم میبندند1-ایجاد مسکن مهربرای اقشار کم درامد(قراردادها تا5سال دیگر هم ادامه داره.دولت جدیدمیخواست بنام مسکن اجتماعی بنام خودش کنه)2-بهینه سازی مصرف سوخت که در دنیا بینظیر است3-پرداخت یارانه بتمامی مردم ازسهم نفت(قرار شد به نیازمندان بدهند مجلس نگذاشت به همه داد(روحانی میخواست حذف کند نتوانست)3-ایجاد64هزار کیلومتر جاده و اتوبان در کشور5-حفظ قیمتها بصورت متعادل تا7سال(سال اخر با فشار تحریم خارجی و مخالفان داخلی ارز گران و قیمتها بالا رفت)6-هیچگاه اقتدترمون روبرای برگشت پولهای خودمون نفروخت8-بقول رهبر عزیزدر مسیر انقلاب و خواستهای انقلاب قدم گذاشت7.ایجاد هزاران مسکن روستایی که هنوز ادامه دارد8.جاده اب برق و تلفن و گازکشی به مناطقی که هیچ نداشتند9.از رده خارج گردن میلیونها ماشین فرسوده.بازم هست جانیست بنویسم ایا همه دروغه!ازقیامت بترسید!
  • بیژن IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    33 5
    بعضیها ادب ندارند و شاید هم تربیت ندارند جناب اقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهور همه ما بوده همینطور که اقای روحانی هست.اولا ادب را رعایت کنند این افرادی که علیه اقای احمدی نژاد می نویسند دوماما نظراتمونو اینجا با سند می نویسیم برای روشن شدن افکارمون چرا مثل رانندگیه بعضیها که اجازه نمیدند هیچکس از شون جلو بزنه که اگر هم بزنه با فوش خودشونو میخوان اروم کنند .من موافق دکتر احمدی نژادم چون هیچ وقت ایران رو (مثل الان که اقای روحانی با وزیر خارجه محترم فعلی)تا این حد ذلیل نکرد.اینها فقط مونده مثل شاه سلطان حسن کل کشورو دودستی بدن به امریکاییها که اونها همه چیزو تایید کنند؟!یعنی این همه شهیدبرای این بود که به امریکااروپا بگیم غلط کردیم؟!الان عملا داریم میگیم یا نه؟!گرانی و تحریم که همچنان بیشتر شده!خدایی خودمونو گول نزنیم.الان دروغگو رواج نداره که میگن تورم 1رقمی شده وقیمتها پایین اومده؟!!!!!!!
  • به به IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    9 38
    البته از احمدی نژاد هر چی بر می امد حتی بوسیدن مادر رئیس جمهور هر کشوری !!!!! فاقد شخصیت دیپلماتیک است
  • علیرضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    40 10
    همین که نیشش تا بنا گوشش باز نیست خیلی غیرت و شجاعت میخواد!
  • فرزاد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    7 24
    حالا این اخم احمدی مشکلی را حل کرد یا دردی دوا کرد طرفداراش هم متاسفانه مثل خودش نادون هستن این عوام فریبیه
  • مهدی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    21 2
    با سلام . خدمت همه عزیزان ، در مورد انتشار دهنده عکس در اینستا گرام باید گفت که هدف از انتشار این عکس چه بوده آیا نخواسته مطلبی رو به دروغ در ذهن مردم جا بندازد ، پس کسی که این چنین تفکری دارد به نظر شما در دین اسلام چه جایگاهی دارد .
  • علی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    9 30
    دروغ گویی تو ذات این بی وجدان بود . از ابتدا سرهمه کلاه گذاشت و هشت سال به اندازه 80 سال ایران را عقب نگهداشت . خدا ازش نگذره ما ملت هم نمی گذریم .
  • ف .م IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    24 5
    من نمیدونم دیگه چه بلای دیگه ای باید سر این مملکت بیارن تا این ادمایی که مثل کبک سرشون رو کردن زیر برف و هیچ چیزی رونمیبینن باورشون بشه که بابا کشورمون رو دارن به تاراج میبرن و فقط از روی لجبازی گیر دادن به احمدی نژاد هر کسی ممکنه دچار خطا بشه ولی مردونه اصلا قابل قیاسه این همه تفاوت خطا
  • محمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    23 5
    اگه به گردن کلفتیه ما هم گردن کلفتیم.ما هم سلاح هسته ای می خوایم.واسه چی الان نباید داشته باشیم.
  • محمد IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    17 4
    اقا فرزاد کافر همه را به کیش خود پندارد. تو خودت نادونی فکر می کنی بقیه هم مثل خودت هستن. دارم فکر می کنم اگه تو راس کار بودی از اونا بودی که واسه راحت تر زندگی کردن زیر بار خیلی خفتا میرفتی. احمدی نژاد با اخماش چیزی به روش باز نشد ولی نشون داد کوتاه نمیاد.نشون داد مقتدره.تو منطقه کسی جرات رودرروشدن با امیریکا رو نداره.ولی احمدی نژاد با دل و جرات بود. اره عزیز.مطمئنا خودت نادونی که به دیگران نسبت میدی.واقعا جای تاسف داره.
  • دوست IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    18 6
    سلام فکرمیکنم مساله خیلی واضحه گفته دیدار با آقای سایمون گس. آقای سایمون گس تو تصویر هس، بنابراین معلومه که دیدار با سایمون گس و هیات همراهشه. و سایمون گس هم وایساده هیات همراهشو معرفی میکنه. اولا اخم کردن به هیات همراه سایمون سایمون گس، یعنی اخم کردن به خود سایمون گس. ثانیا احمدی نژاد که نگفته من به سایمون گس اخم کردم؛ معنی این عکس با توجه به نوشته زیرش اینه که من تو دیدار هیات انگلیسی1+5 اخم کرده بودم و مثل بعضیا نیشم از اول تا آخر دیدار باز نبود، همین لطفا مغرضانه نظر ندین
  • امیر IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    23 7
    درود بر اونایی که واسه ایران با اقتدارشون عزت خریدن نه ذلت. زنده باد شهدای 8 سال جنگ.زنده باد رجایی ها.زنده باد احمدی روشن ها.زنده باد عباس بابایی ها.زنده باد بر خیلی ها که قلم از نوشتن اسماشون قاصره.زنده باد بر محمود احمدی نژاد که به مردم عزت داد. روحانی گفت احمدی نژاد گداپروره.معنی گداپروری هم فهمیدیم. از صفای سبد کالا شب عید فهمیدیم.بری تو صف وایسی گردنتم کج کنی چند روز معطل شی که 4 قلم جنس بدن به یه خانواده.تازه اونم نه به همه. اگه احمدی نژاد بود که گفت به تک تک ایرانیا نفری 800000 بدین.حالا کی گداپروره.کی عزت داده و کی ذلت؟!!!!!!!! زنده باد محمود احمدی نژاد و مخلصشیم.منتظرشیم.
  • محمدی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    7 2
    منظور؟ در اینکه در زمان احمدی نژاد پای انگلیسی های خبیث از ایران قطع شد مگر شکی است؟
  • امیر IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    8 2
    کی گدا پروره؟بی خودی منفی ندین.حرف بزنین اگه می تونین.کی گداپروره؟روحانی که این برنامه رو شب عید در اورد یا احمدی نژاد؟
  • محمد حسنی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    5 3
    سلام دکتر دوست داشتنی مورد اتهامات زمان مختار واقع شده!، چه برگردی و چه برنگرنی، قهرمان خواهی ماند!. خیلیا خیلی اتحامها بهت زدن ولی بعداً صداش در اومد که دروغ گفتن و ماجرای درست نبودن این عکس هم یکی از اون صدها و هزاران!. دوستت دارم قهرمان!
  • احسان IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    5 3
    دکترمحموداحمدی نژاد مرد بود جلوی نامردها ایستاد8سال مدیریت اقتدار جمهوری اسلامی رو در منطقه داشت بروید خارج از ایران بپرسید.نه مثل دکتر روحانی و وزیر خارجه دست به دامان بیگانه افتادند تا با ذلت و فروش غیرت و ابروی شهدا و مملکت دلار بگیرند.یک سال و نیم گذشت چه کردند ؟قیمتها که گرانتر ودرامدها بی ارزشتر و تحریم بیشتر و عظمت ایران هم فروخته شده.سوخت هسته ایی 20درصدیکه برای10سال راکتورهای مارا که خودمان ساختیم از بین بردند.