مسعود حکم‌آبادی: نخستین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز در حالی آغاز می‌شود که نماینده مشهد در این مسابقات، برگزار کننده دیدار افتتاحیه خواهد بود.

رونمایی از سیاه جامگان در میهمانی انتقامی

بر این اساس؛ تیم فوتبال «سیاه‌جامگان ابومسلم» مدعی نخست گروه ب مسابقات، از ساعت  15امروز در مشهد میزبان «شهرداری بندرعباس» خواهد بود و 15دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت این مسابقه، سایر دیدارها به صورت همزمان در شهرهای دیگر کشور آغاز خواهد شد.شاگردان «محمدرضا مهاجری» که بدون تردید عدم صعود مستقیم‌شان به لیگ برتر را از چشم همین بندرعباسی‌ها می‌بینند امروز علاوه بر گرفتن زهر چشم از حریفان، بدون شک به دنبال انتقام از تیمی هستند که اگر بازی فصل‌قبل‌شان با این تیم، تنها 5دقیقه ادامه پیدا می‌کرد، سیاه‌جامگان اکنون در لیگ برتر بازی می‌کرد.

 

مهاجری: باید باقدرت وارد شویم

سرمربی تیم فوتبال «سیاه‌جامگان ابومسلم» درباره این دیدار می‌گوید: برای ما نام حریف مهم نیست، وقتی هدف تیم، صعود باشد، به نظرم نباید درگیر نام‌ها و سوابق شد و معتقدم باید از ابتدای لیگ باقدرت وارد شویم.

«محمدرضا مهاجری» ادامه می‌دهد: کار شناخت تیم‌ها در هفته اول قطعا دشوار است، اما فوتبال را نباید از آن چیزی که هست، پیچیده‌تر کنیم، به هر حال تجربه در مسابقات این چنینی حرف اول را می‌زند که خدا را شاکریم از این جهت تیم ما، کمبودی ندارد.او با اشاره به دیدار فصل قبلش مقابل بندرعباسی‌ها می‌گوید: آن بازی برای ما تمام شده، کمااین که یکی از بهترین بازیکنان آن میدان، الان در تیم ماست، بنابر این فوتبال، بازی احساس و انتقام نیست که دنبال اتفاقات گذشته باشیم، نگاه من و مجموعه سیاه‌جامگان به آینده و صعود به لیگ برتر است و با این هدف مقابل شهرداری به میدان می‌رویم.مهاجری به شرایط تیمش در نخستین بازی اشاره کرده و می‌گوید: از اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم رضایت دارم و به شاکله اصلی رسیده‌ایم، خوشبختانه در خطوط مختلف مشکلی نداریم، با این حال 2جای خالی برای میانه فصل نگه داشته تا دست‌مان برای تغییر و تحولات باز باشد.سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با دعوت از هواداران تیمش می‌گوید: سال گذشته از ابتدای فصل استقبال کمی از بازی‌های ما شد، اما در ادامه هواداران بیشتری به ورزشگاه آمدند و اوج هنرنمایی آن‌ها دیدار با پیکان بود، اما حالا از مردم فوتبال‌دوست خراسان می‌خواهم از همین ابتدا یار و یاور ما باشند تا زودتر از آن چیزی که بشود، صعودمان را قطعی کنیم.

 

برنامه سایر مسابقات دسته اول

اما پس از دیدار «سیاه‌جامگان ابومسلم» و «شهرداری بندرعباس» که از ساعت 15در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد آغاز می‌شود. از همین گروه «مس رفسنجان» میزبان «فولاد یزد» خواهد بود. «پاس همدان» از «گل‌گهر سیرجان» پذیرایی می‌کند و «راهیان کرمانشاه» میزبان «پارسه تهران» خواهد بود. «شهرداری تبریز» و «داماش گیلان» و دیدار «نفت آبادان» و «اتکا گرگان» دیگر مسابقات گروه دوم رقابت‌هاست.

در گروه اول این مسابقات نیز «مس کرمان» با «اکبر میثاقیان» مهمان «نفت و گاز گچساران» با «عباس چمنیان» است، «نیروی زمینی» از «فولاد نوین اهواز» پذیرایی می‌کند و «گیتی‌پسند» در اصفهان میزبان «ایرانجوان بوشهر» است. «یزد لوله» در شهر خودش به مصاف تیم تازه صعود کرده «شهرداری اردبیل» خواهد رفت و تیم‌های «آلومینیوم هرمزگان» و «فجر سپاسی شیراز» و «استقلال اهواز» و «نساجی مازندران» هم دیگر مسابقات این هفته خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.