قدس آنلاین-ایلام: فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: اوج اقتدار نیروی انتظامی، رضایتمندی و جلب اعتماد مردم است.

اوج اقتدار نیروی انتظامی، رضایتمندی مردم است

سردار علي دولتي در مصاحبه با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک عید سعید قربان و هفته نیروی انتظامی، تلاش های شبانه روزی خبرنگاران را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: رسانه های دیداری و شنیداری همواره با قلم و بيان خود مي توانند واقعيت ها و اقدامات خوب پليس را به مردم نشان دهند و در راستای كاهش آسيب هاي اجتماعي جامعه به خوبی گام بردارند.

وي با بیان اینکه رسانه ها بازوان توانمند پلیس در حوزه فرهنگ هستند، افزود: بدون همکاری و همراهی رسانه ها و آحاد مختلف جامعه، هیچ برنامه و هدفی به درستی محقق نخواهد شد.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به شعار امسال هفته ناجا" پليس، تلاش جهادي، كارآمدي و اقتدار " بیان داشت: در هفته ناجا و در سطح استان 700 برنامه متنوع برگزار خواهد شد.

 سردار علی دولتی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبر« مدظله العالی » مبنی بر نامگذاری امسال به نام سال اقصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، امسال در هفته ناجا 450 برنامه فرهنگی در سطح استان اجراء خواهد شد، خاطرنشان ساخت: امروزه نیروی انتظامی جمهوری اسلامي ايران افتخار دارد كه خدمتگزار مردم است و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارد.

وی با تأکید بر اینکه از بدو انقلاب و با رويكرد خدمت به مردم و دفاع از میهن اسلامي، تفكر جهادي و جهاد في سبيل لله از سوي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در جامعه نهادینه و با تشکیل بسیج 20 میلیونی پایه ریزی و در دوران هشت ساله دفاع مقدس این تفکر باعث پیروزی نظام اسلامی بر استکبار جهانی شد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه امروزه همین تفکر ناب در دستور كار پليس نیز قرار گرفته و بر همین مبنا توفیقات زیادی حاصل شده است.

فرمانده انتظامي استان ايلام  با بیان اینکه اقتدار ما باید با کارآمدی، تلاش جهادی و مدیریت جهادی به اثبات برسد نه با زور و تهدید، تصریح کرد: اگر زور و تهدید کارساز بود، نظام های طاغوتی، مستبد و مستکبر هرگز سرنگون نمی شدند.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه بدون شک، تلاش جهادی در کارآمدی پلیس و اقتدار آن به عنوان مؤلفه ای اصلی و مهم اثرگذار خواهد بود، تأکید کرد: اوج اقتدار نیروی انتظامی، رضایتمندی و جلب اعتماد مردم است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و همراهی همگانی، وضعيت امنيت در استان ايلام مطلوب است، تصریح کرد: با تلاش هاي جهادي و شبانه روزی كاركنان ناجا، همفكری و همراهي مردم و رسانه ها، خوشبختانه استان ايلام در سطح كشور از كمترين آمار جرائم برخوردار  است.

فرمانده انتظامی استان ايلام  به كاهش 17 درصدی سرقت، افزايش 79 درصدی کشفیات سرقت، كاهش 19 درصدی قتل و افزايش 100 درصدی كشفيات قتل، افزايش 68 درصدی كشفيات موادمخدر، افزايش 45 درصدی برخورد با قاچاقچيان، افزايش 133 درصدی برخورد با افراد مخل نظم و امنيت در 6 ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: مردم استان به طور متوسط روزانه 440 مورد با پلیس 110 تماس دارند که 250مورد آن عملیاتی است و 96 درصد مأموریت های پلیس در بازده زمانی مطلوب به سرانجام می رسد.

سردار علی دولتی با بیان اینکه در 2 سال اخير توجهات خوبی از سوی مسؤلان ارشد انتظامی و استانی به مقوله امنیتی و عمرانی مجموعه های انتظامی استان شده است، اظهار داشت: توسعه و گسترش واحدهای انتظامی در سطح استان يكی از اين اقدامات خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم با پلیس در استان ایلام باعث شده این استان یکی از امن ترین استانهای کشور باشد و مرزهای استان نیز در امنیت کامل باشند، تأکید کرد: نیروی انتظامی خود را موظف به اطاعت از اوامر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا« حفظه الله » می داند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است در پایان این نشست خبری، فرمانده انتظامی استان ایلام با متانت و سعه صدر به سؤالات متنوع خبرنگاران پاسخ داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.