قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تکمیل خدمات پروژه‌های مسکن مهر تامین نشد، گفت:‌ با وجود مکاتبات معاون اول رئیس‌جمهوری و وزرای راه و شهرسازی و نیرو متاسفانه تاکنون هیچگونه پرداختی صورت نگرفته است.

اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خدمات مسکن مهر تامین نشد/مکاتبه جهانگیری هم جواب نداد

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ منتظر پرداخت اعتبار از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری برای تکمیل یک سری از پروژه‌های مسکن مهر هستیم که متاسفانه تاکنون هیچگونه پرداختی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: مکاتبات خیلی زیادی در این‌باره از طرف معاون اول رئیس‌جمهوری، وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری انجام شده است.

وی ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط به‌طور جدی پیگیر تخصیص اعتبار به مسکن مهر هستند، اما تاکنون هیچ مبلغی در این رابطه پرداخت نشده و متاسفانه فصل کاری از دست داده‌ایم و فرصت آنچنانی نداریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که امیدواریم که هر چه زودتر در این‌باره تصمیم‌گیری شده و این پول (1000 میلیارد تومان) را پرداخت کنند. در پروژه‌های مسکن مهر مشکل منابع مالی داریم و مطلب خاص دیگری نداریم، اگر مشکل منابع مالی از نظر ساخت و خدمات زیربنایی و روبنایی حل شود، تمام مسائل این طرح حل می‌شود.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبارت وزارت نیرو در حال اجرای خدمات زیربنایی است، اما بخش زیادی از پروژه‌های مسکن مهر همچنان نیاز مبرمی به اعتبارات برای تکمیل و تحویل به متقاضیان دارد.

به گزارش تسنیم، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پیش‌تربا تشریح جزئیات تامین 1000 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی مسکن مهر به تسنیم گفته بود:‌ تا پایان شهریور (امسال) وزارت نیرو 300 میلیارد تومان و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری نیز 700 میلیارد تومان را تامین می‌کنند.

مهرآبادی در خصوص تامین منابع اجرای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر بیان کرد: در این رابطه کارگروهی تشکیل شده و جلسات متعددی با حضور مسئولان استانی، مدیران عامل شرکت‌های خدمات‌رسان، مدیران وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان نوبخت و وزیر نیرو برگزار شد که به عدد 5600 میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی رسیدیم.

ویی با بیان این‌که این رقم در دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری با حضور وزرای ذی‌ربط مطرح شد، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد در گام اول 1000 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر تامین شود.

مهرآبادی افزود: 300 میلیارد تومان از این مبلغ توسط چیت‌چیان وزیر نیرو و 700 میلیارد تومان دیگر نیز توسط نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری تا پایان شهریور تامین می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.