قدس آنلاین - ایلام: نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت با ارزش ترین کالایی است که یک ملت می تواند داشته باشد.

امنیت با ارزش ترین کالای یک ملت است

 

علی محمد احمدی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی در استان ایلام با تبریک هفته ناجا با بیان اینکه امنیت مرزهای جمهوری اسلامی در دنیا مثال زدنی است، اظهارداشت: جا دارد که این هفته را که تجلی استمرار ولایت در غدیر است و مختص دلاورمردان و خدمتگزاران ملت ایران است را به همه سبزپوشان رهرو ولایت تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به اینکه پایداری در سراسر جهان منوط به وجود امنیت در داخل کشورهاست، افزود: امروزه دشمنان امنیت و پایداری نیروی انتظامی را با تمام امکانات هدف قرار داده‌ اند، اما نیروی انتظامی با هوشیاری و حضور بموقع توانسته است در بعد کارآمدی و امنیت موفق عمل کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه نرم افزاری برای ناکارامد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خدا را شکر با تلاش هوشمندانه و اقتدار نیروی انتظامی تمامی نقشه های دشمنان نظام ناکام مانده است، تصریح کرد: دشمن در حوزه نرم افزاری برای ناکارامدی جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نورزیده که با لطف خدا و با تلاش متفکرانه و اقتدار نیروی انتظامی تیر دشمنان به سنگ خورده و این نشان می دهد که نیروی انتظامی با کمترین هزینه می تواند امنیت را در کشور حکم فرما کند.

علی محمد احمدی به حامیان گروه های تروریستی که قصد برهم زدن نظم و امنیت ایران را دارند و اکنون این گروه ها برای حامیان آنها به تهدید امنیتی تبدیل شده اند، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بایستی با هوشیاری کامل در این جزیره بی ثباتی جهان به دنیا نشان دهد که در امنیت کامل و پایداری و ثبات قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما باید به دنیا نشان دهیم که از قدرت و توان روز برخورداریم، بیان داشت: دشمن برای بر هم زدن ثبات ما شبانه روز در تلاش است و فعالیت خود را از سخت افزاری به نرم افزاری تغییر داده است.

نماینده مردم دره شهر، آبدانان، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی به لزوم تجهیز نیروی انتظامی به ابزارهای کارآمد خنثی سازی ترفند دشمنان تأکید کرد و یادآور شد: دشمن اکنون در حوزه نرم افزاری مشغول به جنگ تمام عیار با ایران است و با رصد تمامی شبکه های اجتماعی درصدد القای تفکرات شوم خود است.

 علی محمد احمدی امنیت را با ارزش ترین کالایی دانست که یک ملت می تواند داشته باشد، افزود: بدون شک پایه گذاری توسعه منوط به امنیت است و هر جامعه ای برای رسیدن به تعالی مادی و معنوی نیاز به زیر ساخت ها و پایه های محکمی دارد که امنیت مهم ترین زیربنای این مجموعه است.

وی به حضور بسیار چشمگیر ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: برای همگان به خوبی آشکار است که جمهوری اسلامی ایران در منطقه نماد اقتدار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.