قدس آنلاین-حسین زوارزاده: مشاور کانون روستازادگان سرزمین آفتاب از افتتاح دفتر این کانون و باشگاه کشاورزان جوان خراسان رضوی در شهر مشهد همزمان با روز ملی روستا خبر داد.

افتتاح باشگاه کشاورزان جوان خراسان رضوی  در مشهد

محمد لعلی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: اعضای این باشگاه ها را جمعی از فعالان روستایی و جوانان کشاورز به خود اختصاص می دهند و تعداد 160 شعبه  آن را در روستاها نیز به صورت همزمان فعال کرده ایم.

وی یادآورشد: دیدار اعضای این دو کانون با رهبر معظم انقلاب در دو مرحله نقطه عطف فعالیت های ما به شمار می آید که با حضور روستائیان و کشاورزان جوان خراسان رضوی  برگزار شد و فعالیت های این مجموعه مورد پسند ایشان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شروع فعالیت های ما از سال 82 با نام باشگاه کشاورزان جوان بوده و در سال 89 با نام روستازادگان سرزمین آفتاب فعالیت خود را بیش از پیش کرد.

لعلی اضافه کرد: این کانون در بحث توسعه روستایی فعالیت دارد و تمامی حوزه ها را هدف فعالیت های خود قرار داده است.

وی تدوین اسناد توسعه روستاها را بزرگترین فعالیت این کانون دانست و افزود: رونمایی از کتاب کریم آباد  نگین رشتخوار به نویسندگی حسن غلامی و همکاری کشاورزان جوان روستایی خراسان رضوی نیز از دیگر برنامه های ما بود که به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: در این کتاب سند توسعه روستاها به همراه دستاوردهای جوانان روستایی به رشته تحریر درآمده  و محور آن را بحث کشاورزی و توسعه روستایی نگاشتیم.

لعلی گفت: همچنین پیگیری تشکیل کمیته ملی کانون در تهران به محوریت خراسان رضوی از دیگر اقدامات ما است که به زودی اجرایی خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.