مجموعه تلویزیونی «ششمین نفر» به کارگردانی بهمن گودرزی با بازی پولاد کیمیایی و نرگس محمدی در ایام دهه فجر به روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت.<BR>

پولاد کیمیایی و‌ نرگس محمدی‌ در یک سریال سیاسی+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی «ششمین نفر» به کارگردانی بهمن گودرزی برای پخش در ایام دهه فجر آماده می‌شود.

 

این مجموعه تلویزیونی همزمان با عید قربان در تهران کلید خورد و تاکنون حدود نیمی از کار تصویربرداری شده است. با پایان تصویربرداری در لوکیشن‌های رستوران‌، کتاب فروشی‌، آرایشگاه مردانه‌ و شهربانی گروه تولید بزودی ضبط تصاویر را در لوکیشن‌های جدید پیگیری خواهند کرد.

تدوین و ساخت موسیقی سریال نیز توسط موحد شادرو و محمد فرشته‌نژاد در حال انجام است.

 

«ششمین نفر» به نوعی روایت یک درام عاشقانه است که در بستری سیاسی، حوادث مختلفی را در سال‌های قبل از انقلاب به تصویر می‌کشد. در خلاصه داستان مجموعه آمده است: در پی قتل پدر سرگرد آسایش که از افسران بلندپایه ارتش بوده، داود برادر همسرش به اتهام قتل دستگیر می‌شود. این اتفاق سرآغاز روشن شدن ماجراهای پنهان دیگری است ...

پولاد کیمیایی

 

پولاد کیمیایی،‌ نرگس محمدی‌، کامران تفتی، رحیم نوروزی‌،عسل بدیعی، نادر فلاح،‌ فرشید نوابی، بهشاد شریفیان،‌ رضا اخلاقی، ‌مهدی تقی‌نیا‌، زویا امامی‌، عباس موسوی،‌ مجتبی مسکنی‌، توران قادری، مجید شهریاری،‌ خسرو خان‌محمدی، شاهین مومنی، سیاوش قندی، منوچهر یکتا وثوق، شاهین حسینی، امین آذر و ... در این سریال بازی دارند.

 

مجموعه تلویزیونی «ششمین نفر» اولین تجربه سریال‌سازی بهمن گودرزی است که سینمایی «شیش و بش» را بابازی محمدرضا گلزار و امین حیایی در پرده اکران داشت.

 

این سریال به تهیه‌کنندگی کامبیز کاشفی در قالب 13 قسمت برای پخش از شبکه 3 سیما تولید می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.