۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: 239924

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت سه مامور ناجا در حین انجام وظیفه در سراوان خبر داد.

شهادت سه مامور ناجا در سروان
به گزارش قدس آنلاین سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 19:10 روز چهارشنبه تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 برگزار شد و در آن اعلام شد که عده‌ای اقدام به مزاحمت برای چند خانواده در یکی از روستاهای سراوان کرده اند.

وی با بیان این که بلافاصله ماموران به آدرس اعلامی اعزام شدند، افزود: در میانه راه گروهی از اشرار که در میانه راه کمین کرده بودند به سمت همکاران ما تیراندازی کردند و موجب شهادت سه نفر از آنها شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان این که این تماس برای فریب ماموران انجام شده و صحت نداشت، گفت: متاسفانه یک افسر، یک درجه دار و یک سرباز وظیفه ما به شهادت رسیدند.

به گفته وی، در جریان این حادثه مورد مصدومی وجود نداشته است.

رحیمی با بیان این که عاملان این جنایت شناسایی شده اند، افزود: برخی از گروه های معاند نظام در خارج از کشور اطلاعیه هایی در این خصوص داده اند اما همکاران من در نیروی انتظامی پیگیر این پرونده هستند و برخی از عاملان این جنایت نیز شناسایی شده اند.

وی تأکید کرد: براینکه پلیس با عاملان این جنایت قاطعانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    بلاخره چه صحت داشته چه نداشته چه با هدف و ازقبل طراحی شده بحرحال سه مامور رو توانستن تو خاک کشور خومون به شهادت برسونن برای نیروهای نظامیفانتظامی،امنیتی،اطلاعاتی ،کشور بسی تاسف برای ارگانهای مدعی امنیت