سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجار تروریستی اخیر در صنعا که باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها انسان بیگناه شد را محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

ایران انفجار تروریستی اخیر در صنعا را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی اخیر در صنعا که موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها انسان بیگناه شد، با خانواده‌های قربانیان این اقدام کور و غیر انسانی ابراز همدردی کرد.

افخم با اشاره به توافق اخیر بین رئیس جمهور یمن و نمایندگان معترضان پایبندی همه طرف‌ها نسبت به توافق به عمل آمده را بسیار مهم خواند.

وی خاطرنشان کرد: هوشمندی مردم یمن و همراهی و همفکری همه طرف‌ها در روند سیاسی، ریشه پدیده شوم تروریسم را در این کشور خواهد خشکاند.

امروز در استان «حضرموت» یمن،  عناصر القاعده در «المکلا» و صحرای «العبر» 2 انفجار تروریستی انجام دادند که طی آن بیش از 20 نظامی ارتش این کشور کشته شدند و 13 تن زخمی شدند.

پیش از آن نیز یک انتحاری القاعده با بستن کمربند امنیتی، خود را در نزدیکی یک ایست بازرسی و محل تجمع انصارالله یمن در «صنعا» پایتخت یمن منفجر کرد که به گزارش وزارت بهداشت یمن، 47 نفر کشته و بیش از 70 تن زخمی شدند.

این انفجار انتحاری در میدان «التحریر» صنعا که مرکز اعتراض‌های مردمی و انقلابیون یمن است، صورت گرفت.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.