معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در کل کشور منتظر نصب انشعابات آب، برق و گاز است، گفت: در جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم گزارش ویژه‌ای در خصوص واحدهای باقیمانده مسکن مهر ارائه و برای تکمیل واحدها تا سال ۹۴ به توافق رسیدیم.

۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر در انتظار آب و برق/ توافق با وزیر راه و شهرسازی برای تحویل مسکن مهر تا پایان ۹۴

محسن نریمان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود روند ساخت و ساز مسکن مهر در شهرهای جدید کند شده است، گفت: در آخرین بررسی‌های صورت گرفته کند شدن معنی داری برای تکمیل واحدهای مسکن مهر را مشاهده نکرده‌ایم.

وی افزود: در کل بیش از 150 هزار واحد مسکن مهر نزدیک به افتتاح و منتظر نصب انشعابات هستند که با انشعاب آب و برق و گاز تحویل خواهند شد.

*تائید نمی‌کنم که در تکمیل مسکن مهر رکود کاری ایجاد شده باشد 

وی ادامه داد: تائید نمی‌کنم که در تکمیل مسکن مهر رکود کاری ایجاد شده باشد اما برخی پروژه‌ها دچار تاخیرند که با تمهیدات دولت اخیراً 300 میلیارد تومان اعتبار برای نصب انشعابات آب و برق واحدها تخصیص پیدا کرد.

نریمان گفت: با این تمهیدات تصور می‌کنم سرعت تحویل واحدهای مسکن مهر که معطل خدمات زیربنایی بودند افزایش یابد و بزودی با افتتاح پروژه‌ها این تلقی رکود ساخت و ساز مسکن مهر نیز برطرف شود.

وی افزود: به هر حال تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر مکمل پروژه مسکن مهر است و مطمئناً با تخصیص اعتبارات و فعال شدن تکمیل خدمات زیربنایی سرعت ساخت و ساز افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه با وزیر راه و شهرسازی داشتیم برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و به طور مفصل گزارش‌های ویژه‌ای داده شد و توافق کردیم که سال 93 و در نهایت در سال 94 تمامی پروژه‌های مسکن مهر را تمام و تحویل دهیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فتحگر IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    تجویل"خانه" بدون آب وبرق گاز وتلفن در"رشت"! میخواستم بدینوسیله پیام ما" صاحبان مسکن مهررشت "را به وزیرمسکن ومسئولین مسکن مهربرسانید که درکجای جهان "خانه"را بدون آب وبرق وگاز وتلفن می دهند!!! خانه ای تمام پولش را داده ایم وطبق قراردادبایددرآخراسفند92تحویل داده شود ،درمهر93تحویل داده اند! "کلیدش"را تحویل داده اند! این خانه نه آسانسورش آماده است ونه کمدی ونه کابینتی ونه تجهیزات سرمایشی وگرمایشی و.... آیا درهیچ کشوری ازاین عالم دولتی پیدامی شود اینطوری مردمش را تحقیرکند! خانه یعنی فقط"چهاردیواری"بدون هیچگونه امکانات! قدس عزیز ،این پیام ما را به آقای اخوندی واگربرایتان ممکن است به رئیس جمهورمحترم آقای روحانی برسانید وبگویید این وضعیت ما متقاضیان مسکن مهررشت است وشاید اکثرشهرهای کشورایران! ما شکوائیه ما به کجاببریم؟