قدس آنلاین–ایلام: استاندار ایلام گفت: گروهک تکفیری" داعش "عددی نیست که برای ایران اسلامی تهدید باشد.

داعش عددی نیست که برای ایران اسلامی تهدید باشد

مهندس محمدرضا مروارید در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی 430 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق امنیت و آرامش کامل برقرار است و تاکنون هیچگونه موضوع نا امنی گزارش نشده است، اظهار داشت: خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی،انتظامی و همراهی عشایر غیور و مرزداران عزیزمان، تمام تحرکات مذبوحانه این گروهک خبیث و تکفیری، تحت نظر است و فعالیت های شوم آنان با تیزبینی رصد و دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه این گروهک از ائتلاف نامبارک آمریکا، اتحادیه اروپا و برخی کشورهای منطقه متولد شده است و اکنون نیز همین کشورها در ائتلافی فرمایشی برای نابودی آن قد علم کرده اند، افزود: ایران اسلامی در منطقه قدرتی بی نظیر و بلامنازع است و این قبیل گروهک ها و سردمداران آن نمی توانند برای ایران اسلامی تهدید باشند.

استاندار ایلام مرزهای استان ایلام را امن و بدون کوچکترین چالش مرزی و امنیتی ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: مردم استان ایلام و آحاد جامعه ایران اسلامی اطمینان داشته باشند که امنیت در تمامی مرزهای ایران اسلامی بویژه استان ایلام برقرار است.

مهندس محمدرضا مروارید با تأکید بر اینکه گروهک تکفیری" داعش " عددی نیست که برای ایران اسلامی تهدید باشد، تصریح کرد: اقتدار، عظمت و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی چنان است که این گونه گروه هک های تروریستی و تکفیری حتی نمی توانند نیم نگاهی به مرزهای ایران اسلامی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر خدای ناخواسته گروه های تروریستی مانند داعش و حامیانشان در کشور ما تحرکاتی انجام دهند، بدون شک با اقدام قاطع و انقلابی نیروهای حافظ کشور و نظام مواجه خواهند شد، یادآور شد: بروز و ظهور این گونه گروه های مخرب می تواند برای کل منطقه خطر آفرین باشد و لازم است که همه کشورهای اسلامی برای مقابله جدی با این گروهک های بی اصل و نسب متحد شوند و تا نابودی کامل آنان از پای ننشینند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغري IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام هيچ وقت نبايد دشمن راكوچك شمرد. بايد مراقب بود.ساده انديشي وبي توجهي باعث شكست دولت عراق وسوريه شده زماني ازخواب پا شدندكه ديگر دير شده بود .