قدس آنلاین-حسین زوارزاده: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در بحث اسکان،کمپ غدیر به عنوان بزرگترین و مجهزترین کمپ اقامتی کشور با داشتن امکانات سرمایشی و گرمایشی، حمام و سونا، فضای تفریحی، آلاچیق، چادر پذیرای زائران و مسافران است به طوری که 23 هزار نفر در یک شب می‌توانند از امکانات اقامتی این کمپ استفاده کنند.

کمپ غدیر مشهد توان پذیرایی از 23 هزار نفر در یک شب را داراست

حسین شادکام  در نشست خبری گزارش عملکرد یکساله خود در محل شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر همه آحاد جامعه به نوعی با فعالیت‌های شهرداری در ارتباط هستند؛ هم‌اکنون شهرداری مشهد روزانه در دامنه‌ای 300 عنوانی در حوزه امور شهری فعالیت می‌کند؛ این مساله نشان دهنده بی‌بدیل بودن فعالیت‌های شهرداری مشهد است.

وی گفت: اگر امروز شهرداری مشهد از یک نهاد خدماتی، به نهادی فرهنگی تبدیل شده، ثمرات زیادی خواهد داشت که در آینده این مساله بیشتر به چشم خواهد آمد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 50 سالن ورزشی در حال فعالیت هستند که از این میان تنها 27 سالن متعلق به شهرداری است و سایر این اماکن به آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان تعلق دارد.

شادکام با اشاره به طرح‌های شورای اجتماعی محلات، آن را به عنوان یکی دیگر از ثمرات همکاری بین شهرداری مشهد و شهروندان دانست و افزود: امروزه نقش این شوراها با توجه به افزایش همکاری شهروندان با شهرداری، افزایش یافته است که امیدواریم این فضای تعاملی بین شهرداری و نهادهایی مانند آموزش و پرورش و همچنین شهروندان ادامه یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد در ادامه اضافه کرد: جزوه سلام به شکل مکتوب ارائه می‌شود و سی‌دی اطلاعات مورد نیاز برای راهنمایی زائران نیز تهیه شده است و ارائه اطلاعات هم اکنون با راه‌اندازی تلفن ملی انجام می‌شود؛ همچنین سایت مشهد توریسم نیز برنامه‌ریزی در بخش نقاط تفریحی، زیارتی، سیاحتی، تاریخی و ... را برای زائران و مسافران انجام می‌دهد.

وی افزود: فرهنگسرای سلامت را افتتاح کردیم و استقرار آن در شهرک شهید رجایی که ساکنان آن حق بزرگی برگردن نظام و مشهد دارند و همیشه در عرصه‌های مختلف در صف مقدم خدمتگزاری بوده‌اند، اقدامی مبارک است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۵۰ شورای اجتماعی محلات در مشهد مقدس بیان کرد: در شورای اجتماعی محلات بیش از ۱۵۰۰ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمت رسانی به زائر، ارتقای فرهنگ میزبانی شهروندان مشهدی اهمیت دارد به همین منظور دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان برگزار کردیم تا شهروندان این میزبانی را فرصت و برکتی برای خود و شهر مشهد بدانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پورفرهسید IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    بهتره این مدیران مدافع از کمپ غدیر شبها با لباس مبدل سری به پارک غدیر بزنن ونهوه برخورد کارکنان ومدیریت ونگهبانان رابا زوار خسته ووامانده وجیب خالیکن ببینن تاانقدر تبلغ نکنن که ما چه وچها کردهایم واگزارتان کردم به علی اابن موسی