قدس آنلاین-شهرکرد،ارتقاء كمي و كيفي دانشگاه مرهون تلاش و همياري است و سعي خواهيم كرد با رفع معضلات اين مجموعه، در راستاي اعتلا و ارتقاي آموزش عالي استان گامي موثر و خداپسندانه برداشته شود.

مجلس شورای اسلامی باید نگاه ویژه ای به دانشگاه ها داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماينده‌ مردم شهرستان‌های شهركرد ،بن و سامان در مجلس شورای ظهر امروز با حضور در دانشگاه شهرکرد با رئیس و مسئول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

سعید زمانیان چالیشتری ضمن ادای احترام به شهداي گمنام اين دانشگاه، پس از بازديد از پروژه‌هاي عمراني دانشگاه شهركرد،  در جلسه ای با دكتر شايان شامحمدي رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری مسئول نهاد نمايندگي رهبری در دانشگاه و جمعي از مسئولين  دانشگاه شهرکرد به مسائل و مشکلات دانشجویان پرداخته و را هکارهای لازم را مورد بررسی قرار دادند.

در اين نشست صميمي دكتر شامحمدي رئیس دانشگاه شهركرد، با ارائه گزارشی از وضعيت آموزشي، پژوهشي و عمراني دانشگاه، تامین و تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری، واگذاری قطعی املاک در اختیار دانشگاه و انتقال اسناد مالکیت آن ها، موضوع تامین مسکن دانشگاهیان، رفع معضل قطعی برق شبکه تامین کننده برق دانشگاه را از مسائل مهم در دست پیگیری دانشگاه عنوان کرد  و خواستار حمایت هرچه بيشتر و توجه ویژه‌ به دانشگاه شهرکرد به عنوان مجموعه‌ي آموزش های مادر استان چهارمحال و بختياري شد.

سعيد زمانيان چالیشتری نيز در اين نشست پيشرفت و توسعه‌ي دانشگاه شهركرد را قابل تقدير دانست و افزود: ارتقاء كمي و كيفي دانشگاه مرهون تلاش و همياري است و سعي خواهيم كرد با رفع معضلات اين مجموعه، در راستاي اعتلا و ارتقاي آموزش عالي استان گامي موثر و خداپسندانه برداريم.

نماينده‌ي مردم شهرستان‌هاي شهركرد بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ابراز اميدواري كرد با برگزاري جلسات بيشتر و تعامل باساير دستگاه هاي اجراي مشكلات دانشگاه رفع و شاهد شكوفايي و رشد بيشتر دانشگاه شهركرد باشيم.

گفتني است دانشگاه شهركرد داراي 15 پروژه عمراني بزرگ است كه پيش‌بيني مي‌شود دو طرح عمراني كتابخانه‌ي مركزي و دانشكده‌ي ادبيات و علوم انساني دانشگاه شهركرد تا 2 ماه آينده به بهره‌برداري برسند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.