قدس آنلاین –ایلام: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: دادگستری استان ایلام در جهت پیشگیری از وقوع جرم در استان، سطح همکاری خود با آموزش و پرورش را افزایش می دهد.

افزایش همکاری با آموزش و پرورش ایلام در پیشگیری از وقوع جرم

جعفر داراب خانی با اشاره به اینکه به اعتقاد کارشناسان 70 درصد ظرفیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه در مرحله اول یعنی پیشگیری فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد، اظهارداشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم در سال 90 تفاهم نامه ای در 9 بند فی مابین آموزش و پرورش و دادگستری منعقد و در این تفاهم نامه سطح و نحوه همکاری های متقابل راجع به پیشگیری پیش بینی شده بود.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در آموزش و پرورش استان و افزایش همکاری های دوجانبه در راستای پیشگیری از وقوع جرم، افزود: در همین راستا جلسه ای با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین پرورشی و سلامت و مدیران مربوطه و رئیس کل دادگستری استان، دبیر شورای پیشگیری، مدیریت پیشگیری حوزه معاونت استان و معاون دادستان شهر ایلام در امر پیشگیری تشکیل گردید.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام خاطر نشان ساخت: در این جلسه پس از بحث و گفتگو مدیران و تاکید بر اهمیت نقش ممتاز پیشگیری مقرر شد تا تفاهم نامه سابق ظرف مدت 10 روز بازنگری و سطح همکاری های نیز افزایش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.