معاون وزیر نفت از آغاز عرضه و توزیع بنزین با استاندارد یورو 4 در برخی از جایگاه‌های مشهد مقدس از امروز یکشنبه خبر داد.

عرضه بنزین پاک در مشهد آغاز شد/ 3 شهر جدید در نوبت عرضه بنزین یورو  4

عباس کاظمی در گفتگو با مهر با اشاره به آغاز عرضه و توزیع بنزین با استاندارد یورو چهار اتحادیه اروپا در کلانشهرهای کشور، گفت: بر اساس برنامه دولت و وزارت نفت تا پایان سال جاری باید در هشت کلانشهر کشور بنزین با استاندارد یورو چهار عرضه و توزیع شود.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه تاکنون در کلانشهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز بنزین اروپایی توزیع و عرضه شده است، تصریح کرد: از امروز هم عرضه بنزین با استاندارد یورو چهار در برخی از جایگاه‌های مشهد مقدس آغاز شده است.

معاون وزیر نفت با اشاره به عرضه و توزیع به طور متوسط روزانه 500 هزار لیتر بنزین یورو چهار، اظهار داشت: کل نیاز کلانشهر مشهد مقدس به بنزین یورو چهار روزانه 2.5 میلیون لیتر بوده که به زودی میزان توزیع بنزین پاک در این شهر مقدس افزایش می یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به زودی به طور گسترده عرضه گازوئیل کم گوگرد و با استاندارد یورو چهار در مشهد مقدس آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: دو تا سه کلانشهر دیگر همچون شیراز، اهواز و بندرعباس هم در نوبت عرضه بنزین اروپایی قرار گرفته اند.

به گزارش مهر، شرکت ملی پالایش و پخش نفتی امروز با انتشار گزارش کوتاهی اعلام کرد:  توزیع بنزین پاک با استاندارد یورو چهار اتحادیه اروپا با توزیع روزانه ٥٠٠ هزار لیتر آغاز شده است و هم اکنون این فرآورده پاک در ٨ جایگاه هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) توزیع می شود.

در همین حال شاهرخ خسروانی معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در صورت حل مشکل انتقال، به زودی هشت کلانشهر کشور به طور کامل تحت پوشش بنزین و گازوئیل یورو 4 قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: به زودی شاهد توزیع و عرضه بنزین و گازوئیل در شهرهای بزرگ و کلان کشور خواهیم بود.

علیرضا امین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس هم اخیرا از آغاز عرضه گازوئیل کم گوگرد در سطح کلانشهر شیراز از 17 شهریور ماه سال جاری خبر داده و تاکید کرده است: به طور متوسط روزانه ٧٠٠ هزار لیتر گازوئیل کم گوگرد در جایگاه های عرضه سوخت شهر شیراز توزیع می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.