قدس آنلاین یزد - مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد یزد گفت:افزون بر 800 نفر از فعالان این کانون ها در نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 800 نفر در جشنواره قرآنی مدهامتان

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، محسن رستگاری با بیان اینکه این جشنواره از اول آبانماه به مدت دو روز در استان برگزار می شود اظهار داشت : از این تعداد 700 نفر در بخش برادران و 100 نفر در بخش خواهران در جشنواره یاد شده شرکت کردند.

رستگاری تصریح کرد: این جشنواره در بخش برادران در رشته های قرائت ،حفظ ده، 20 و کل قرآن کریم ،اذان، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و ترتیل در رده سنی بالای 16 سال و در بخش های حفظ یک، سه و 5 جزء قرآن کریم، اذان،ترتیل و صحیح خوانی حمد،سوره و اذکار نماز در رده سنی زیر 16 سال برگزار می شود.

وی افزود: در گروه خواهران نیز رشته های صحیح خوانی حمد،سوره و اذکار نماز و حفظ یک، سه و پنج جزء قرآن کریم در رده سنی زیر 16 سال و حفظ ده، بیست و سی جزء قرآن کریم و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در رده سنی بالای 16 سال برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با بیان اینکه از سه نفر برتر هر بخش تجلیل می شود خاطر نشان ساخت: نفرات برتر گروه برادران به جز رشته صحیح خوانی حمد، سوره و اذکار نماز به مسابقات کشوری در استان خوزستان اعزام می شوند

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.