۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 243084

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی فردا پنجم آبان ماه دمای مشهد به 9 درجه سانتیگراد می‌رسد.

دمای مشهد به زیر 10 درجه می‌رسد

به گزارش ایسنا بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، از بعدازظهر امروز با نفوذ توده هوای پرفشار، سرد و نسبتا مرطوب به شمال شرق کشور به ویژه خراسان رضوی انتظار داریم طی سه روز آینده ابرناکی در سطح استان افزایش و طی امروز(یک‌شنبه) عصر تا فردا بارش‌های پراکنده‌ای در بخش‌هایی از نیمه شمالی استان رخ دهد ضمن اینکه از امشب تا روزهای پایانی هفته دما در غالب نقاط استان به تدریج کاهش می‌یابد.

پدیده مهم دیگر در نیمه شمالی استان مه است که در برخی نقاط به ویژه در نواحی کوهستانی غلیظ همراه با کاهش دید افقی خواهد بود.

فردا برای نواحی شمالی و مرکزی استان آسمانی نیمه ابری تا ابری و در برخی نقاط با بارش پراکنده(بارش در نقاط کوهستانی به صورت برف و باران) و مه‌آلود گاهی با وزش باد نسبتا شدید و برای نواحی جنوبی آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی استان برای مشهد در روز دوشنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده و مه‌آلود یا غبارآلود گاهی با وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی کرده است و حداقل و حداکثر دمای این شهر در این روز به ترتیب چهار و 9 درجه سانتیگراد خواهد بود.

در 24 ساعت گذ شته کوهسرخ با حداقل دمای پنج درجه سانتیگراد خنک‌ترين و شهرستان گناباد با حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد بین 9 و 24 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

طی 24 ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بجستان و به میزان 32 کیلومتر بر ساعت بوده و در این مدت از ایستگاه‌های هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.