سرپرست دفتر برنامه‌ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی در ماه محرم خبر داد.

کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی تامین شد
به گزارش ایسنا، اصغر فغفوری اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیات‌های عزاداری و تکریم عزاداران حسینی، کارگروه تنظیم بازار همانند سنوات گذشته نسبت به تخصیص برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز جهت تامین بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات‌های عزاداری با قیمت‌های مناسب اقدام کرده است.

به گفته طبق اعلام شاتا، سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براین اساس سهمیه‌های استانی از طریق شرکت‌های بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام کشور در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها قرار گرفته تا نسبت به توزیع در قالب درخواست متقاضیان اقدام شود.

وی گفت: با توجه به موجودی مکفی اقلام اساسی برای توزیع در محرم، امکان تامین و تخصیص این کالاهای به میزان مورد درخواست هیات‌های مذهبی فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.