علی دایی در مورد شکایت وزیر ورزش از وی گفت: برای تمام صحبت‌هایم مدرک ارائه می کنم و شک نکنید که به ایشان ثابت می کنم که حق با من است.


علی دایی: برای صحبت‌هایم مدرک دارم/ به وزیر ثابت می کنم حق با من است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، علی دایی بعد از شکایت وزیر ورزش از وی به دادگاه ،گفت: دیروز ظهر به همراه علیرضا رحیمی در دادگاه حاضر شدیم و درباره اینکه اظهاراتی مبنی بر اینکه جناب گودزی موجبات برکناری من را از پیش طراحی کرده است توضیحاتی دادم.

وی افزود: برای تمام صحبت‌هایم مدرک دارم. پای حرف‌هایم خواهم ماند. شک نکنید که با دلیل و مدرک ثابت می کنم که حق با من است.

سر مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: دیروز جلسه خوبی با قاضی داشتیم و قرار شد در جلسه بعد برای گفته هایم مدارک و دلایل قانونی ارائه کنم.ایشان مطمئن باشند که من یک کلام دروغ به زبان نیاوردم و زمان همه چیز را نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از علی دایی و علیرضا رحیمی سرمربی و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرده است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرامرز IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    1 2
    دایی ثابت کرده همیشه حرفهایش با مدرک بوده و الکی حرف نزده و وزیر ورزش با شکایتش می خواهد ثابت کنه که هیئت مدیره خودش این تصمیم گرفته ولی ما مردم خودمون می دونیم چه خبره ......
  • دوستدار کشور IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    2 1
    آقای وزیر کاردیگر ندارد تا این حد ،دنبال چه موضوعی است دایی اسطوره و با صداقت است همین بس است
  • ناشناس IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    1 1
    وزیر ورزش کیه مثلا رفته شکایت کرده حق با علی دایی