معاون امور اعتباری بانک مسکن با بیان این‌که ۳۶ هزار واحد مسکن مهر خریدار ندارد، گفت: همچنین ۴۷ هزار مسکن مهر تکمیل شده که به دلیل مشکلات زیربنایی مانند آب، برق و گاز قابل واگذار نیست.

معاون بانک مسکن: ۳۶ هزار واحد مسکن مهر مشتری ندارد، ۴۷ هزار واحد هم قابل واگذاری نیست

نادر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۷ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده داریم که به دلیل مشکلات زیربنایی مانند آب، برق و گاز بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به این‌که تحویل این واحدها مشکلات اجتماعی را به‌دنبال دارد، بیان کرد: برای متقاضیان مسکن مهر مشکل است که این واحدها به آن‌ها تحویل شده و نتوانند در آن ساکن شوند و در عین حال نیز اقساط آن را بازپرداخت کنند.

وی ادامه داد: اخیرا تمهیداتی شده تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو این مشکل مسکن مهر برطرف شود و در این صورت خیلی از پروژه‌های این طرح آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک مسکن خاطرنشان کرد:‌ زمان جانمایی برخی پروژه‌های مسکن مهر از همان ابتدا می‌دانستیم که این واحدها آب، برق و گاز ندارند و در دولت قبل با این اقدام مقاومت کردیم اما متاسفانه گوش نکردند.

قاسمی با بیان این‌که با وجود مقاومت ما مسکن مهر را ساختند و به مشکل برخورد کرده‌ایم، گفت: در شهری به نام رامشاد در زاهدان حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ واحد مسکن مهر در دل کویر ساخته شده که متقاضی برای آن وجود ندارد.

وی یادآور شد:‌ حدود ۳۶ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل در شهرهای مختلف کشور داریم که مشکلات انشعاب هم ندارند، اما مشکلاتی از جمله نبود خریدار و مسائل بین پیمانکاران و خریدار دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پيراسته فر IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    بنظرم آقای احمدی نژاد ومدیران اقتصادیش زیادداستان"اصحاب صفه"راخوانده بودند ودوست داشتند خانه هایی شبیه آن "کمی مدرن"بسازند! چون این خانه های که تحویل صاحبان مسکن مهرداده اند،آب وبرق وگازوتلفن ندارد،اتاقهاسیمانکاری(بجای موزائیک) شده،سیم کشی غیراستانداردوخلاصه هرچه جنس ناغربوب که دربازاربوده،خریدارنداشته درمسکن مهربکاربرده اند. اصحاب صفه دنیای جدید. اگرمسئولانی پیداشوندکه این حرفهایم راباورندارند،ایمیلم را به آنهابدهیدتاببرم درمسکن مهررشت نشانشان بدهم.