۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: 245257

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:امروز فغانی کمی ملاحظه بازی بعدی استقلال را کرد. حیدری و کرار باید اخراج می‌شدند بازیکنان ما قطعا اخراج می‌شدند.

کنایه خطیبی به داور دیدار با استقلال

به گزارش قدس آنلاین، رسول خطیبی پس از تساوی 2 بر 2 تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: اول که باید دو نکته را بگویم اول اینکه باید افتحار کنیم به هواداران تراکتورسازی نه فقط تبریزی‌ها بلکه تمام ملت ایران باید به آنها افتخار کنند. دومین موضوع این است که افتخار می‌کنم به بازیکنانم که با وجود اسم نداشتن این گونه بازی می‌کنند. جرات داشتند که بازی عقب افتاده را 2 بر یک کردند.

وی افزود: تراکتورسازی همیشه مظلوم قرار گرفته است امروز هم اینگونه بود. امروز فغانی کمی ملاحظه بازی بعدی استقلال را کرد. حیدری و کرار باید اخراج می‌شدند اگر بازیکنان ما بودند قطعا اخراج می‌شدند. بازی‌ای که این قدر سرعت دارد و 2-3 دقیقه باید وقت اضافه می‌گرفتند 5 دقیقه وقت اضافه گرفتند از این موضوع تعجب کردم. سرعت بازی بالا بود. فوتبال زیبایی ارائه کردیم این نیست که همیشه زیبا بازی کنیم و برنده باشیم. تجربه‌ای کسب کردیم که باید پیش‌بینی کنیم تا دیگر این اتفاقات نیفتاد. از بازی بازیکنانم راضی هستم به خصوص در نیمه دوم.

خطیبی افزود: اعتقاد دارم فغانی بهترین داور آسیاست اما همه اشتباه می‌کنند. دلیل 5 دقیقه وقت اضافه گرفتن و کارت ندادن را نمی‌دانم؟ تیم ما نشان داد که لیاقت قهرمانی دارد. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هواداران نگران نباشند و این 2 امتیاز را در دیدارهای آینده جبران خواهیم کرد. سرمربی تراکتورسازی در مورد ناهماهنگی دروازه‌بان و مدافعان یادآور شد: فکر می‌کنم بازیکنان من کمترین اشتباه را داشتند. بازیکنان در آن لحظه فکر کردند بازی تمام شده و 30 ثانیه پایانی گل خوردیم. آنها هم استقلال هستند و بازیکنان بزرگی دارند در هر صورت ما ناراحت هستیم.

وی تصریح کرد: بازی ناجوانمردانه را دوست ندارم شاید خیلی ها دوست داشته باشند اما من دوست ندارم بازی ناجوانمردانه و لقب تیمی که مدام روی زمین می افتد را به تیم من بدهند. سرمربی تراکتورسازی در خصوص عدم حضور سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی گفت: قلعه‌نویی برای این تیم زحمت کشیده و دلیلش را باید از خود او بپرسید.

خطیبی گفت: من همیشه تیم خود را تیم می بینم و دوست دارم جایگزین‌ها خوب باشند همه بازیکنان بزرگ هستند از همه بازیکنانم راضی هستم. وی تاکید کرد: تماشاگران فوتبال تراکتورسازی را دیده‌اند و نظر همه اهالی فوتبال هم همین است که کمتر تیمی در ایران این گونه بازی می‌کند. هواداران هیچ وقت تراکتورسازی را تنها نمی گذارند اگر می خواهند تیم قهرمان شود باید باشند بالای 50 درصد نتایج تیم به خاطر حضور این هواداران است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه به جدول نگاه نمی کند گفت: تا کنون نگاه نکردم فقط می دانستم سپاهان دوم جدول آمد. دونده که پشت خود را نگاه کند به استرس خواهد رفت. ما اصلا به جدول نگاه نمی کنیم و همیشه به بالا نگاه می کنیم. همین طور که صدر جدول را به راحتی به دست نیاوردیم به راحتی هم از دست نخواهیم داد.

وی در مورد پختگی بازیکنانش یادآور شد: کمک همه باعث شده که این اتفاق بیفتد. با این جوانان مطمئن هستم که با اضافه شدن یکی دو نفر دیگر در نیم فصل بهتر از این هم خواهیم شد. سرمربی تراکتورسازی در مورد قضاوت داور تصریح کرد: در بازی با سپاهان گل آفساید بود و این بازی هم 2 بازیکن اخراج نشد به همین خاطر می گویم مظلوم هستیم چون نفری در فدراسیون نداریم در این زمینه موفق نمی‌شویم امیدوارم در آینده با قدرت شرکت کنیم. تماشاگران را نداشته باشیم نمی توانیم کاری کنیم همیشه مظلوم قرار گرفتیم.

خطیبی در مورد انسجام تیمی تراکتورسازی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و نگران نیست که در دقایق پایانی گل می خورند، گفت: فکر می کنم گل در دقایق پایانی کم تجربگی ما نبود و خوش شانسی بازیکنان استقلال بود.در آسیا شاهد این گونه قضاوت‌ها که 2 بازیکن را اخراج نکنند و گرفتن این همه وقت اضافه نخواهیم بود. فکر می‌کنید اگر 2 بازیکن استقلال اخراج می‌شدند این نتیجه رقم می‌خورد؟! ما در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد و قدرت تراکتورسازی 2 چندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار 3 بازیکن کلید‌ی‌اش بودند تصریح کرد: احمد ال‌نعمه، مهدی کیانی را نداشتیم و سامان نریمان جهان هم 15 دقیقه برای ما بازی کرد. بازیکنان گمنام من مقابل استقلالی که چندین ملی‌پوش دارد توانستند به خوبی کار کنند و به آنها افتخار می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    توپ عمران زاده گل میشد تا ببینم این جوجه بازم پررویی میکرد؟!!!
  • حميد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    بالاخره داور بايدطرف دردانه فوتبال را نكه ميىاشت كه در دربي كم نياورند
  • مهدی _ الف IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    آقای خطیبی سلام خسته نباشید عرض کنم که بنده در تعجبم که شما می گویید خسرو حیدری اخراج باید می شد در تلویزیون ما فقط کارهای عجیب و غریب ادینهو مها جم شما را دیدیم اینکه کمک داور خودش جلوی او را گرفته بود نیز از تعجبات است و این که پس از گل دوربین را گرفته بود یا آن تکل های وحشتناک را پس از گل می زد را شاید شما ندیده اید بهتر است فیلم بازی را یک بار دیگر ببینید با آرزوی سلامتی و توفبق برای شما.
  • نصر IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
    0 0
    من از بازی خوب تیم تراکتور به آینده فوتبال ایران امیدوار شدم سپاهان و تراکتور دو تیم دوست داشتنی هستند .ای کاش مربی تیم ملی کمی از رسول خطیبی درس مربی گری یاد می گرفت .