۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 245313

برخی مسافران خط هوایی تبریز به مقصد بندرعباس که هواپیمای در نظر گرفته شده به علت نامساعد بودن هوا ناچار به برگشت از بندرعباس شده و در فرودگاه شیراز به زمین نشسته از آنچه که بلاتکلیفی و سرگردانی خود نامیدند از متولیان هواپیمایی ایران ایر گلایه کردند.

اتوبوس سواری با بلیت هواپیما
این عده عصر جمعه به گزارشگر ایرنا در محل فرودگاه بین المللی شیراز گفتند: از ساعت 11و 30دقیقه صبح جمعه تا زمان انجام مصاحبه (18عصر) در فرودگاه معطل مانده اند.


حمید آذرک یکی مسافران این پرواز حدود هفت ساعت در فرودگاه شیراز در تاخیر بسر برده ،گفت : از ظهر امروز تاکنون که در فرودگاه شیراز ناچار به فرود اضطراری شده ایم ضمن معطل ماندن هنوز کسی علت تاخیر طولانی را به مسافران اطلاع رسانی نکرده است .

مدیرکل هواپیمایی ایران ایر در استان فارس گفت: پرواز شماره 348تبریز به بندرعباس با 100نفر مسافر ساعت 8و30دقیقه صبح امروز به سمت بندرعباس حرکت کرده و به علت نا مساعد بودن هوای بندرعباس و منطقه ،خلبان این هواپیما تصمیم به بازگشت به شیراز گرفته و در ساعت 11و 30دقیقه امروز صبح در فردوگاه شهید ایت الله دستغیب شیراز به زمین نشست .

قاسم جلالی افزود: از مسافران این پرواز طبق قانون و به محض ورود پذیرایی صورت گرفته و برای عزیمت آنها به سمت بندرعباس دو دستگاه اتوبوس در نظر گرفته ایم تا از طریق زمینی به این شهر بروند اما این مسافران اعلام نارضایتی کرده و قصد ندارند از راه زمینی به سمت مقصد بروند.

وی بیان داشت: ما فقط می توانیم تعداد 10نفر از این مساقران را با پرواز ساعت هشت شب شیراز –بندرعباس بفرستیم و بقیه هم باید با اتوبوس بروند.

گفتنی است تا این لحظه (ساعت 18 ) حدود یکصد مسافر این پرواز در فرودگاه بین المللی شیراز در بلاتکلیفی بسر می برند

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.