حمیدرضاعرب : تازه ترين اتهامي كه به كرار جاسم وارد شده اين است:« دريافت كارت عمدي در بازي با تراكتورسازي و محروميت از داربي.» آن لحظه كه كرارجاسم كارت گرفت به درستي مشخص نبود برسرچه موضوعي با عليرضا فغاني جدل مي كند.

 افشارزاده راضي، قلعه نويي ناراضي

نامفهوم بودن تصاويرمربوط به لحظه مشاجره او با فغاني موجب شده احتمال دريافت تعمدي آن كارت زرد قوت بگيرد.

 اينكه كرار واقعا آن كارت را عمدي گرفته يا نه مشخص نيست و نمي شود به سادگي چنين اتهام بزرگي را به اين بازيكن وارد كرد. مسوولان باشگاه استقلال به دنبال شايعه دريافت كارت عمدي كرارجاسم مصاحبه كرده اند و درپاسخ به اين سوال كه آيا بازيكن عراقي با آگاهي و نيت خاصي آن كارت را دريافت كرده پرسيده اند كه پاسخ داده اند هرگزاين طورنيست. درعين حال استقلالي ها رفتارنادرست اين بازيكن را پس ازبازي كتمان نكرده اند. ميرشاد ماجدي، سرپرست تيم استقلال اعلام كرده كرارجاسم يك ساعت هتل استقلال را ترك كرده و دوباره بازگشته است كه اين رفتاربا ناراحتي او و ديگرمسوولان باشگاه استقلال همراه بوده است. وقتي خبر خروج غيرقانوني كرارجاسم ازهتل استقلال به گوش افشارزاده،‌ مديرعامل اين باشگاه رسيده وي بلافاصله واكنش نشان داده و خواستار جدايي اين بازيكن شده است.

افشارزاده كه برخلاف ظاهرش مديرسخت گيري است و دوست ندارد نظم و انضباط در باشگاه استقلال زيرسوال برود، در مواجهه با رفتار هافبك عراقي كوچكترين مماشاتي را جايزنمي داند و معتقد است كه اين بازيكن بايد استقلال را ترك كند. درعين حال و برخلاف آنچه در راستاي رضايت قلعه نويي براي جدايي كرار شنيده شد اما سرمربي استقلال هرگز حاضر به جدايي اين بازيكن نيست.

رفتن كرار از استقلال به منزله كاهش توان هجومي و تضعيف بيشتر تيم است. قلعه نويي چنين مي پندارد كه جريان هاي منعكس كننده خبر دريافت كارت تعمدي كرار جاسم دراصل به دنبال ضربه زدن به او هستند و به همين دليل دوست ندارد روي موج رسانه اي سوار و اين بازيكن را از دست بدهد.

كرارجاسم در چهارده بازي گذشته هرگاه به تركيب استقلال آمد ستاره تيمش بود و نمايش رشك برانگيزي داشت. بي شبهه رفتن او از استقلال بر معضلات تاكتيكي تيم قلعه نويي خواهد افزود و حتي شايد جايگاه اين تيم   درنيم فصل دوم تقليل يابد. تاثيرگذاري كرار مانع بزرگي سد راه اميرقلعه نويي است تا حكم به جدايي مغز متفكر تيمش در ميانه هاي ميدان داده و به خواست افشارزاده لبيك بگويد. كرارجاسم هر قدر هم كه پرحاشيه باشد، يا اين اتهام را پشت خود ببيند كه تعمدي كارت گرفت تا در داربي نباشد و به تيم ملي كشورش ملحق شود اما مرد مورد اعتماد اميرقلعه نويي است و فشارها شايد درنهايت هيچ ثمري نداشته باشد و كرارنيم فصل بعد هم دراستقلال حضور داشته باشد.

تجربه نشان داده قلعه نويي هر آنچه بر خلاف ميلش باشد را انجام نمي دهد. حتي اگر اين به قيمت افزايش تعداد مخالفان رسانه اي اش تمام شود. اميرجدايي كرارجاسم از استقلال را يك خودزني بزرگ مي داند. هرچند كه افشارزاده  و  ديگرمسوولان باشگاه استقلال دوست ندارند با اين عراقي پر شر و شور كه ممكن است حاشيه هاي بيشتري را درنيم فصل دوم براي شان ايجاد كند، ادامه همكاري دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.