معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که امیدوار بودن به وقوع انتفاضه سوم جزئی جداناپذیر از روند مقاومت روزانه است و امیدواریم که این انتفاضه به آغاز درگیری‌های مستقیم بینجامد.

دفاع نعیم قاسم از انتفاضه فلسطینی‌ها در قدس

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت عربی پرس، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: برای تمام مردم آشکار است که توان اسرائیل تنها توسط یک دیوار آهنی و ترس احاطه شده و تمام تجهیزات نظامی و اسلحه اسرائیل آنان را از جنگ مستقیم دور کرده در حالی که توان و قدرت مردم فلسطین در قلب و تمام اعضا و جوارح آنهاست. همگان می‌دانند صهیونیست‌ها ترسوهایی هستند که در پشت اشغالگری‌ها و اقدامات جنایتکارانه خود پنهان می‌شوند در حالی که فلسطینی‌ها مجاهدانیند که شرافت خود را در میدان‌های جنگ نشان می‌دهند و برای پیروزی حق بر باطل می‌جنگند.

 

نعیم قاسم تصریح کرد: این مقابله، مقابله‌ای است که به شکست صهیونیست‌ها منجر خواهد شد و قانونی بودن این مقابله آشکار است، مقابله‌ای که ما از آن حمایت می‌کنیم و با ایستادگی در پشت مردم فلسطین و قدس روند آن را تثبیت می‌کنیم.

 

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: هتک حرمت مسجد الاقصی احساسات نیم میلیارد مسلمان جهان را جریحه‌دار کرد، چراکه این هتک حرمت تنها در حق فلسطین و قدس و مقدسات آن نیست بلکه توهینی به تمام مسلمانان جهان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.