قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز گفت: با تلاش ماموران کلانتري 21 شهرک ارم تبريز خودرويي که توسط 2 نفر آقا و يک نفر خانم از يک راننده آژانس زورگيري شده بود کشف و زورگيران دستگير شدند.

انهدام باند زورگيران خودرو در تبريز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، فرهنگ نوروزي اظهار کرد: اکيب گشت خودروئي کلانتري 21 ارم در حين گشت‌زني در منطقه‌ي منبع به يک دستگاه خودروي سواري پيکان سفيد رنگ برخورده که راننده آن به محض مشاهده ماموران خودرو را رها کرده و متواري مي‌شود.

وي ادامه داد: با همت و تلاش ماموران نامبرده به هويت معلوم دستگير و پس از بررسي توسط عوامل تجسس مشخص شد خودروي موصوف سرقتي بوده و نامبرده به اتفاق يک نفر ديگر به هويت معلوم و يک نفر خانم اقدام به زورگيري از راننده آژانسي در حوالي جلاليه تبريز نموده و متواري مي‌شوند.

اين مقام انتظامي افزود: متهمان پس از دستگيري به کلانتري 21 انتقال و در بازرسي‌ها به چندين فقره سرقت مشابه ديگر در سطح شهر تبريز اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني و ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان انتقال داده شد.

 

استارت ناتمام سارق خودرو !

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ماموران پاس پياده کلانتري 11 تبريز سارق خودرو پرايد را در حين سرقت ناکام گذاشتند.

نوروزي گفت: عوامل گشت پياده کلانتري 11 تبريز در حين گشت‌زني در خيابان دانشگاه بودند که يک نفر به هويت معلوم  به آنان مراجعه و اعلام مي‌کند فردي در داخل خودرویی که متعلق به بنده است، قصد استارت زدن و سرقت خودرو را دارد.

وي ادامه داد: عوامل گشت پياده بلافاصله به اتفاق مالک خودرو به خودروي پرايد مراجعه کرده و مشاهده مي‌کنند فرد سارق داخل خودرو نشسته و در حال دستکاري استارت خودرو است و سارق خودرو به محض مشاهده عوامل پاس پياده از خودرو پياده و قصد فرار داشت که عوامل گشت با بهره‌گيري از آموزش‌هاي ارائه شده سارق را حين سرقت دستگير مي‌کنند.

اين مقام انتظامي افزود: با اعلام  کلانتري، گشت موتوري سريعا در محل ياد شده حاضر،   و سارق دستگير شده به اتفاق شاکي به داخل کلانتري آمده و با توجه به حساسيت موضوع، پرونده تحويل دايره تجسس گرديد و فرد سارق خود را به هويت معلوم معرفي کرد.

نوروزي گفت: سارق در خصوص علت و نحوه سرقت بيان داشت با کليدي که آن‌را موقع دستگيري زير صندلي راننده انداختم درب پرايد را باز کرده و در حال استارت زدن بودم که توسط عوامل پاس پياده و مالک خودرو دستگير شدم و قصد سرقت داشتم.
گفتني است، پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل به همراه سارق دستگير شده جهت بررسي بيشتر و تخصصي‌تر و کشف ساير سرقت‌هاي احتمالي از طرف نامبرده به پليس آگاهي استان انتقال داده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.