بی توجهی به نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز در شهرستان سردشت شش عضو یک خانواده را به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسید کربن روانه بیمارستان کرد.

مسمومیت با گاز یک خانواده شش نفری را  روانه بیمارستان کرد

 مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای ین خانواده روز چهارشنبه براثر استفاده از بخاری گازی بدون دودکش دچار مسمومیت شدند.

سیامند محمدی افزود: این افراد پس از تماس با مرکز فوریت های پزشکی و با حضور بموقع اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت انتقاب یافتند.

وی گفت: سه نفر از اعضای این خانواده به دلیل نامساعد بودن وضعیت عمومی به بیمارستان شهید مطهری ارومیه اعزام شدند که اکنون در بخش مراقبت های ویژه و ICU این بیمارستان بستری هستند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: طبق گزارش رسیده از بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت وضعیت سه نفر دیگر از مسموم شدگان این حادثه رو به بهبود است.

وی از شهروندان خواست با توجه به کاهش دما و استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز در منازل و محل کار، نکات ایمنی را در نصب وسایل گاز سوز رعایت کنند.

محمدی گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند در صورت بروز مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ضمن بازکردن در و پنجره های منازل خود با اورژانس 115 تماس بگیرند.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی در فاصله 224 کیلومتری مرکز استان و در جوار مرزهای کشور عراق واقع شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.