مسعود جعفری‌جوزانی درباره‌ی خبر پیوستن چند بازیگر پیشکسوت به پروژه‌ی «پوریای ولی» توضیح داد و گفت که تا وقتی زمان تصویربرداری مشخص نشود، طبیعتا صحبت از قطعی شدن حضور بازیگران، بی‌معنی است.

صحبت درباره بازیگران سریال «پوریای ولی» زود است
1-164.jpg

کارگردان «پوریای ولی» که هنوز مجموعه تلویزیونی‌اش در مرحله‌ی ساخت دکور است و زمان تصویربرداری آن مشخص نیست، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، درباره وضعیت بازیگران این سریال که اخباری از آن منتشر شده است، گفت: من براساس آنچه در ذهن داشتم برای پیشکسوتانی که از آن‌ها نام برده شده، از جمله آقایان سیامک اطلسی، امین تارخ، علی نصیریان، ژاله علو و...، نقش نوشتم که این کار را هر نویسنده‌ای انجام می‌دهد و نقش‌ها را براساس افرادی که در ذهنش هستند می‌نویسند.

وی ادامه داد: من فیلمنامه را براساس این شخصیت‌ها نوشتم اما این‌کار به این معنی نیست که با همه آن بزرگواران صحبت یا مذاکره کرده باشم؛ البته با بعضی از این دوستان از جمله آقای نصیریان که هنگام ساخت «ایران‌برگر» با ما بودند، یا آقایان اطلسی و تارخ صحبت کردم اما فقط صحبت کاملا ابتدایی.

جعفری‌جوزانی در این‌باره توضیح داد: از این جهت می‌گویم که صحبت‌ها کاملا ابتدایی بوده است، چون هنوز اصلا نمی‌دانم تصویربرداری چه زمانی می‌تواند شروع بشود و آن زمان وضعیت آن بزرگواران چگونه است. فعلا ما باید پیگیر ساخت دکور و استودیو دیجیتال برای «پوریای ولی» باشیم و هنوز در مرحله‌ای نیستیم که بخواهم در این‌باره صحبت جدی با دوستان داشته باشم و فکر می‌کنم مطالب مطرح شده به اشتباه نقل شده است.

کارگردان «پوریای ولی» درباره آخرین وضعیت ساخت استودیوی دیجیتال که پیش از این خبرش را داده بود، اظهار کرد: نقشه‌های دقیق این استودیو کشیده شده و از نظر فنی کارهای آن انجام شده است. ما این نقشه‌ها را تحویل صداوسیما دادیم و از سوی سازمان کارهای ساخت استودیو به آقای مهندس شعبان‌پور در صداوسیما محول شد. همچنین فیلمنامه «پوریای ولی» به سیمافیلم واگذار شده و کارهای مقدماتی آن انجام شده است. ما فعلا منتظر آغاز ساخت استودیو دیجیتال هستیم که البته باید ببینیم با تغییر وتحولات در رأس سازمان چه اتفاقاتی می‌افتد.

مسعود جعفری‌جوزانی در پایان ابراز امیدواری کرد که مراحل آماده‌سازی «پوریای ولی» برای جلو دوربین بردن آن هر چه سریع‌تر به انجام برسد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.