قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح های مسکن مهر گفت: عزم این وزارتخانه و دولت بر رفع موانع و تکمیل سریع واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور است.

قائم مقام وزیر راه: دولت مصمم به تکمیل واحدهای مسکن مهر است

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی شامگاه چهارشنبه پس از نشست شورای مشترک مسکن مهر شهرستانهای گلپایگان و خوانسار در فرمانداری گلپایگان، در جمع خبرنگاران افزود: وزرات راه و شهرسازی با جدیت برای رفع موانع و مشکلات روبنایی و زیر بنایی واحد های مسکونی طرح مسکن مهر در کشور در تلاش است.

وی اظهار کرد: از مجموع دو میلیون و 300 هزار واحد مسکونی که در طرح مسکن مهر کشور تاکنون قرار داد آنها منعقد شده، عملیات سفت کاری حدود دو میلیون واحد خاتمه یافته است.

وی افزود: کار ساخت یک میلیون و 640 هزار واحد پایان یافته که از این تعداد حدود یک میلیون و 320 هزار واحد واگذار شده یا آماده واگذاری است.

مهر آبادی با اشاره به برخی مشکلات مسکن مهر به خصوص کمبود مدرسه، مسجد، کلانتری و دیگر نیازها گفت: مهمترین مشکل در این باره محدودیت منابع مالی است که مقرر شده در بودجه سال 94 اعتبار لازم پیش بینی شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در استان اصفهان تاکنون قرارداد 175 هزار واحد مسکن مهر منعقد شده که 125 هزار واحد به بهره برداری رسیده و پیش بینی می شود با رفع موانع بقیه واحدها نیز با همت مسوولان تا سال آینده تحویل متقاضیان شود.

مهر آبادی با اشاره به بازدید یک روزه از پروژه های مسکن مهر شهرستانهای گلپایگان و خوانسار و نشست مشترک شورای مسکن مهر دو شهرستان با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست برخی مشکلات زیرساختی مسکن مهر این دو شهرستان مطرح و مقرر شد مبالغی در حد بضاعت برای رفع بخشی از نیازها تعلق گیرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی ازحضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در این منطقه، بر تلاش مسوولان برای تکمیل پروژه مسکن مهر این دو شهرستان تاکید کرد.

سید محمد حسین میر محمدی افزود: در پروژه مسکن مهر تعدادی واحدهای مازاد ظرفیت، از منابع متقاضان که در ارتباط با تعاونی ها بود ساخته شده که این موضوع باید تعیین تکلیف شود.

شهرستان گلپایگان در 160 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.