قدس آنلاین-اراک:بسیجیان در هر عرصه ای که ورود پیدا می کنند اثرگذار و نقش آفرین هستند چرا که جان مایه تفکر بسیجی بر خدمت صادقانه و سازندگی است.

بسیجیان در هر عرصه ای که ورود پیدا می کنند اثرگذار و نقش آفرین هستند


به گزارش قدس آنلاین از اراک،کیومرث محمودی در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلان شهر اراک ا فزود: تفکر بسیجی موتور محرک خلاقیت، تلاش، استقامت و اصلاح در جامعه است و بسط این تفکر در تمامی لایه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی رشد ، خدمت جهادی و سازندگی و پویایی را به ارمغان می آورد.

رییس شورای اسلامی کلان شهر اراک ادامه داد: خدمت به مردم یک افتخاری بزرگ است و هر فردی در هر پست و مقامی که هست باید کوشش بی منت برای مردم را فرصت طلایی شمرده و از آن به شایستگی بهره ببرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلان شهر اراک نیز در این نشست گفت: با توجه به اقلیم نیمه خشک استان مرکزی و خشکسالی های پی در پی وضعیت آب کلان شهر اراک مانند سایر نقاط کشور خوب نیست و باید در این حوزه تدابیر مدیریت بهینه مصرف جدی گرفته شود.

«اسماعیل تاج آباد» گفت: علاوه بر اشاعه فرهنگ صرفه جویی و اعمال روش های موصر در کاهش مصرف آب در بخش های مختلف آشامیدنی ، صنعت و کشاورزی بایستی در حوزه مدیریت صحیح و ذخیره سازی روان آبهای سطحی در این کلان شهر نیز برنامه اصولی داشت.

وی بیان کرد: اعمال روشهای کارآمد در پیشگیری از هدر رفت آبهای سطحی در زمان بارش باران و برف و ذخیره نزولات جوی برای آبیاری فضای سبز از موضوعاتی است که باید در کانون برنامه ها قرار گیرد.

در نشست صحن علنی امروز شورای اسلامی کلان شهر اراک در خصوص دریافت وصول عوارض خودرو توسط دفاتر پیشخوان دولت از شهروندان بحث و با درخواست شهرداری مخالفت شد.

همچنین مقرر شد شهرداری در راستای رضایت مندی شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد خود نسبت به تسویه حساب فی مابین در زمان های تعیین شده اقدام کند.

اختصاص 20میلیارد ریال برای تعمیر تاسیسات فرسوده هتل خیبر از دیگر مصوبات این نشست بود مقرر شد شهرداری در زمینه بازسازی این مکان با کاربری فعلی اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه کار را به شورای اسلامی کلان شهر اراک ارائه دهد.

در این نشست بحث ایجاد سرای محله نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شهرداری به صورت آزمایشی (پایلوت) این طرح را در یکی از محله های کلان شهر اراک اجرا کند.

در نشست صحن رسمی کلان شهر اراک حکم اعضای این شورا در کمیته نظارتی مناطق شهرداری قرائت شد و بر اساس آن «مسعود آبایی هزاوه» ، دکتر «محمد علیمرادی» و « رضا قریشی» عضو کمیسیون نظارتی منطقه یک، «عباس آجرلو»، «اشرف بهادری» و « صحبت الله فاضلی» به عنوان عضو کمیسیون نظارتی منطقه دو و بافت تاریخی و « محمد شریفی»، دکتر «علیرضا فقیهی» و «علی محصولی» به عنوان عضو کمیسیون نظارتی منطقه سه شهرداری معرفی شدند.

بر اساس این حکم، «مجید کلوانی»، «جمشید زند» و «اسماعیل تاج آباد» به عنوان عضو کمیسیون نظارتی منطقه چهار و دکتر «منوچهر کاظمی»، « علیرضا نوربهشت» و «کیومرث محمودی» به عنوان اعضای کمیسیون نظارتی منطقه پنج شهرداری معرفی شدند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.