عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور رقم بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه های کشور را 470 میلیارد تومان اعلام کرد.

بدهی 470 میلیارد تومانی ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه‌ها
هواپیمابه گزارش خبرنگار مهر، احمد مومنی رخ در نشستی خبری با اشاره به اینکه در قوانین ایکائو هر کشور سازمان مستقلی تحت نظر حاکمیت در بخش هوایی دارد، گفت: شرکت فرودگاه های کشور مسئولیت نگهداری و ساماندهی تامین و تجهیزات خدمات مرتبط با عملیات هوانوردی را دارد.

وی افزود: البته در گذشته سازمان هواپیمایی کشوری تمامی این وظایف را انجام می داد که پس از تشکیل شرکت فرودگاه ها این وظایف به این شرکت منتقل شد.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور  با اشاره به بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه های کشور، گفت: در حال حاضر بدهی ایرلاین به شرکت فرودگاه های کشور به رقم 470 میلیارد تومان رسیده است .

مومنی رخ با اشاره به اینکه در صورت تاخیر در پرواز و یا مشکلاتی که از جانب ایرلاین برای مسافران بوجود می آید، مسئولیت مسافران بر عهده شرکت هواپیمایی است، اظهار داشت: مسئولیت مسافران برای گرفتن هتل و یا ارایه خدمات و امکانات به مسافرانی که در فرودگاه ها در انتظار انجام پرواز هستند برعهده ایرلاین است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های ILS در فرودگاه ها که خدماتی را برای نشست و برخاست هواپیماها ارایه می کنند باید هر 6 ماه یکبار بازرسی هوایی شوند، افزود: اگر با گذشت 6 ماه بازرسی نشوند مورد استفاده قرار نمی گیرند که البته در برخی مواقع با استفاده از تدابیری مجوز از سازمان هواپیمایی گرفته می شود تا یک مدت دستگاه ها را تمدید اعتبار کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.