نخست‌وزیر عراق، روز چهارشنبه با استقبال از «پیروزی‌های چشمگیر» ارتش در استان «دیالی»، تأکید کرد به آزادسازی وجب به وجب از خاک عراق از اشغال گروه تروریستی «داعش» ادامه خواهیم داد.

العبادی: نبرد را تا پاکسازی کامل عراق ادامه می‌دهیم

به گزارش تسنیم به نقل از «المنار»، یگان‌های ارتش عراق ، نیروهای بسیج مردمی و نیروهای پیشمرگه کُرد پیشرفت‌های چشمگیری در استان دیالی داشته‌اند و در عملیات‌های نظامی توانستند عناصر تروریستی داعش را از برخی از روستاهای این استان بیرون برانند.

همزمان با فروپاشی صف تروریست‌های داعش، نیروهای عراق عملیات پاکسازی کوه‌های «حمرین» با استفاده از سلاح‌های سنگین ادامه می‌دهند. گزارش می‌شود امیر گروه داعش در استان «الانبار» در جریان عملیات هوایی ارتش عراق به هلاکت رسیده است.

از سوی دیگر، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از فرماندهی عملیات دجله، فرماندهی تیپ پنجم، نیروهای مسلح و نیروهای بسیج مردمی که با پشتیبانی نیروی هوایی و جنگنده‌های ارتش به دلیل «پیشروی‌های چشمگیری» که در «جلولاء»، «السعدیه» و دیگر مناطق حومه استان دیالی داشته‌اند، تمجید کرد.

العبادی خطاب به مردم عراق، «به آزادی وجب به وجب خاک اشغال شده کشور و بیرون راندن گروهک داعش از سرزمین پاکمان و نیز بازگرداندن زندگی به روال طبیعی خود در شهرهای آزاد شده» تأکید کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.