قدس آنلاین- میانه: معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: با پیگیریهای فرمانداری، راه اندازی سینمای دیجیتال در میانه به نتیجه رسیده و تا دهه فجر امسال درمجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میانه به بهره برداری می رسد.

سینمای دیجیتال میانه تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین از میانه، اسماعیل حیدری آزاد با حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار منتخب چهارمین مسابقه عکس شهرستان میانه افزود: کمک  مالی به هر انجمن ، هزینه بزرگداشت شیخ محمد باقرخلخالی و جشنواره شعر انتظار، تجهیز و تعمیر سیستم گرمایشی، سرمایشی، سیستم صوتی و تصویری و روشنایی مجتمع در راستای راه اندازی سینمای دیجیتال، و تهیه ملزومات از قبیل میز، صندلی، و رنگ آمیزی سالن شماره 2 ارشاد از جمله اموری است که مصوب شده و دستورات لازم را اخذ نموده ایم که نیاز به پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اشسلامی شهرستان دارد تا محقق شود.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه عکس از آثار هنرمندان منتخب میانه ای با اشاره به اینکه اکثر عکسهای گرفته شده از طبیعت و مناظر میانه بوده بر ذکر نام مناطق و طبیعت موجود در این عکسها برای آشنا شدن وعلاقمندان به طبیعت شهرستان برای بازدید تاکید کرد.

نمایشگاه آثار منتخب چهارمین مسابقه عکس شهرستانی  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه افتتاح شد. .

دراین  دوره از مسابقات ۳۱۰ اثر از ۳۱ عکاس به دبیرخانه رسیده بود که در نهایت ۲۵ اثر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش در آمد.

لازم به ذکر است از ۱۳ عکس نمایشگاهی ، ۷ اثر در بخش آزاد ، ۳ اثر در بخش موضوعی و ۲ اثر در بخش موبایل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

این نمایشگاه تا روز پنجشنبه مورخ 13 آذر از ساعت ۱۰صبح الی ۱۴ برا ی بازدید عموم آزاد می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.