مرتضی احمد و انوشیروان ارجمند که هر دو از هنرمندان پیشکسوت هستند، هم اکنون در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

مرتضی احمدی و انوشیروان ارجمند در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند

به گزارش  تسنیم، این روزها حال هنرمندان چندان خوب نیست و خبرهای چندان خوشی از حالِ هنرندان عرصه‌های مختلف به گوش نمی‌رسد.

مرتضی احمدی از شب گذشته دوشنبه 10 آذر 1393 در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان ایران‌مهر در قیطریه به سر می‌برد.

حال عمومی احمدی صبح امروز بهتر بوده است و پیش بینی می‌شود به زودی از بیمارستان مرخص شود.

مرتضی احمدی متولد 1303 بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده و خواننده ایرانی است.

از سوی دیگر انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکوت سینما و تلویزیون که مدتی پیش به خاطر آلودگی هوا دچار کسالت شده بود، به خاطر مشکلات تنفسی از دو روز پیش در بیمارستان پارسیان در سعادت آباد بستری شده است. خانواده این هنرمند از مردم خواستند برای حال انوشیروان ارجمند دعا کنند.

عباس عظیمی مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت که عصر امروز به دیدار ارجمند رفته بود، می‌گوید:‌ این هنرمند به دلیل مشکل ریه و قلب از پنج‌شنبه در بیمارستان پارسیان تهران بستری شده است. خانواده ارجمند از همه مردم ایران می‌خواهند تا برای سلامتی ایشان دعا کنند.

عظیمی تاکید کرد:‌ در عیادتی که ساعتی پیش از ارجمند داشتم، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الله عیوبی معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق تماس تلفنی جویای حال انوشیروان ارجمند شدند.

مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: مهر امسال که برای ارجمند جشن تولد گرفته بودیم حالش خوب بود و مشکل خاصی نداشت اما امروز در بیمارستان بستری است و به دعای مردم نیاز دارد.

انوشیروان ارجمند متولد 27 مهر 1320 در زاهدان برادر بزرگ‌تر داریوش ارجمند بازیگر ایرانی است. او پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بازیگر است. انوشیروان ارجمند از اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئا‌تر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

در کارنامه این بازیگر، بازی در مجموعه‌های "مختارنامه"، "امام علی"، "روزی روزگاری" و فیلم‌های سینمایی "دوئل"، "قاعده بازی" و "محیا" دیده می‌شود.

همچنین داریوش مهرجویی کارگردان سینما نیز که روز گذشته بر اثر زمین خوردن از ناحیه صورت و کمر دچار جراحت شده بود خوشبختانه آسیب جدی ندید و امروز از بیمارستان مرخص شد و در حال استراحت برای گذراندن دوران نقاهت است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.