قدس آنلاین – ایلام: استاندار ایلام گفت: خبر منتشره از بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما در شب گذشته با واقعیات موجود همخوانی ندارد و تکذیب می شود.

واکنش استاندار ایلام به خبر 20:30

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهندس محمدرضا مروارید در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه با همراهی، همکاری و تعامل مردم با نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی، امنیتی و دستگاه های مختلف خدمات رسان، خدمات شایسته و در خور شأنی به زوار عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران ارائه می شود، اظهارداشت: مردم نوعدوست و شریف و میهمان نواز مهران به صورت خودجوش خدمات شایسته و قابل تقدیری را به زوار امام حسین (ع) ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه روزانه قریب به 70 هزار نفر از مرز مهران تردد می کنند، افزود: با بسیج امکانات استانی و کشوری سعی شده است که به زائران خدمات مطلوبی ارائه شود و در حداقل زمان ممکن زمینه خروج آنها از مرز فراهم گردد.

استاندار ایلام با تقدیر از همه تلاشگران و خادمان زوار حسینی، یادآور شد: خبر منتشره از بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما در شب گذشته با واقعیات موجود همخوانی ندارد و تکذیب می شود.

مهندس محمدرضا مروارید با بیان اینکه تصاویر انعکاس یافته از بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما مربوط به آن سوی مرز ایران یعنی کشور عراق بوده است، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان خود را برای ارائه خدمات خالصانه و خاضعانه به زائران حسینی آماده کرده اند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

وی رسانه ها را به انتشار دقیق، شفاف و صریح رخدادها و مسائل اجتماعی و فرهنگی توصیه و تأکید کرد: نباید با انتشار ناقص اخبار و رویدادهای جامعه، خدمات و زحمات مجموعه های خدمت رسان را نادیده گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.