وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گستردگی فعالیت ها، تنوع سازمان های تابعه، حجم وظایف و انتظارات مردم و دستگاههای دولتی و خصوصی از این وزارتخانه گفت: بودجه ای که در اختیار داریم، ناکافی و متناسب با وظایف است.

جنتی: بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متناسب با فعالیت های آن نیست
 

'علی جنتی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در گرگان، اظهار داشت: با وجود افزایش بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای فعالیت های سال آینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اما بازهم این میزان در حد انتظارات بیرونی از وزارتخانه نیست.

وی با اشاره به اهتمام دولت و توجه به امور فرهنگی، ابراز داشت: بودجه پیشنهادی دولت برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال آینده رقمی معادل 7 هزار و 690 میلیارد ریال است که از رشد 23 درصدی نسبت به امسال برخوردار است.

وی افزود: این میزان بودجه اگر چه رشد خوبی دارد اما با توجه به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه ، جوابگوی همه نیازها نیست لذا بر اساس وضعیت موجود سازگاری خواهد کرد.

جنتی با یادآوری مشکلات اقتصادی کشور، اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس بودجه و اعتبارات پیش بینی شده تلاش خواهد کرد برنامه ها و طرح های خود را درحوزه های مختلف بر اساس شیوه های بهینه و اثر بخش به پیش ببرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در دومین کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) که با حضور شاعران و ادبای شیعه و اهل سنت از 15 استان کشور در گرگان جریان دارد به استان گلستان سفر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.