یک منبع محلی موصل با اشاره به دستپاچگی سرکرده‌های گروهک تکفیری داعش در موصل با توجه به عملیات قریب الوقوع ارتش عراق تاکید کرد: کشمکش درون گروهک داعش به خاطر خیانت بسیاری از مهره‌های آن بالا گرفته است.

اختلاف بین عناصر داعش در موصل بالا گرفت/دستپاچگی تکفیری‌ها از عملیات قریب الوقوع ارتش عراق

یک منبع محلی موصل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد تاکید کرد: گروهک تروریستی - تکفیری داعش، «معمر توحله» والی سابق خود در موصل را به اتهام «اختلاف افکنی میان عناصر داعش و اقدامات تحریک آمیز برای ایجاد شکاف بین تروریست‌های محلی با خارجی‌ها» اعدام کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: کشمکش بین عناصر داعش و رهبرانش به حدی رسیده که برخی از مهره‌های خود را اتهام خیانت اعدام می‌کند.

این منبع افزود: آنچه که دادگاه شرعی در استان موصل خوانده می‌شود احکام اعدام علیه 9 تن از عناصر مسلح داعش در شهر البعاج را به اتهام فرار از جنگ صادر کرده است.

منبع محلی موصل تاکید کرد: در چند روز اخیر به خصوص با انتشار گزارش‌ها از عملیات نظامی قریب الوقوع نیروهای عراقی برای آزادسازی موصل، سرکرده‌های داعش به شدت دست پاچه و سردرگم به نظر می‌رسند.

به گفته این منبع کشمکش‌ها بین عناصر داعش با سرکرده‌هایش به خاطر نگرانی از خیانت برخی عناصر این گروهک تروریستی شدت یافته است.

منبع مذکور تاکید کرد: از یک ماه پیش تاکنون اوضاع و احوال داعش در شهر موصل دگرگون شده به خصوص که نیروهای پیشمرگه از مناطق شمال و شرق موصل عرصه را بر تروریست‌های این شهر تنگ کرده و پایگاه‌های آن را هدف حملات هوایی قرار می‌دهند.

گروهک تروریستی - تکفیری داعش دو روز پیش «معمر توحله» والی سابق خود در موصل را به اتهام خیانت بزرگ اعدام کرد.

توحله دومین والی موصل بود. پیش از او «رضوان حمدون» والی موصل بود که حدود یک ماه پیش طی حمله هوایی نیروهای ائتلاف به همراه چند معاونش به هلاکت رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.