معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: به دلیل بالا بودن غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از حد مجاز، هوای تهران امروز نیز در شرایط ناسالم قرار گرفت.



هوای تهران برای چندمین روز متوالی در شرایط ناسالم قرار گرفت


محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره شرایط کیفی هوای تهران طی روز جاری اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حاصل از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران افزود: بر همین اساس شاخص کیفیت هوا در خصوص آلاینده‌های منوکسید کربن،‌ ازن، دی‌اکسید نیتروژن و دی‌اکسید گوگرد به ترتیب روی اعداد 54، 14، 71 و 28 قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون و 2.5 میکرون به ترتیب روی 65 و 150 قرار گرفته است.

رستگاری توصیه کرد: به دلیل آلودگی هوا افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی و تنفسی، کودکان و سالمندان از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و انجام فعالیت‌های بدنی در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش فارس، روز گذشته نیز هوای تهران در شرایط ناسالم قرار داشت این در حالی است که روز گذشته شاخص کیفیت هوا درباره ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 128 قرار گرفته بود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.