وزیر آموزش و پرورش گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا پایان سال قریب به 50 آزمایشگا‌ه‌ نانو در پژوهش‌سرا‌های دانش آموزی تاسیس می شود.

وزیر آموزش و پرورش وعده داد: ایجاد 351 پژوهشسرای دانش آموزی جدید تا پایان دولت یازدهم

به گزارش خبرنگار پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اصغر فانی امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری طی سخنانی با تاکید بر این‌که توسعه پژوهش باید از مدارس آغاز شود، تصریح کرد:‌ در سند تحول نظام آموزشی کشور به پژوهش تاکید فراوانی شده است و ما در مدارس شاهد برگزاری جشنواره جابربن حیان و جشنواره جوان خوارزمی هستیم.

 

وی با بیان این‌که در حال حاضر 401 پژوهشسرای دانش آموزی در سراسر کشور فعال است تاکید کرد:‌ تا پایان دولت یازدهم هر منطقه آموزشی باید یک پژوهشسرای دانش آموزی داشته باشد و در این راستا تا پایان دولت یازدهم باید دارای 752 پژوهشسرای دانش‌ آموزشی باشیم.

 

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امسال با حمایتی که از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت می گیرد قریب به 50 آزمایشگاه نانو در پژوهشسراهای دانش آموزی ایجاد می‌کنیم.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به این که توسعه آموزش عالی، زمینه ساز پرورش نسلی پرسشگر و محقق در کشور باشد تاکید کرد: دولت یازدهم در حوزه پژوهش دانش آموزی از رشد و بالندگی بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.