قدس آنلاین –ایلام: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: کمیته امداد امام (ره) استان ایلام یک میلیارد ريال برای کمک به زوار اربعین حسینی اهدا کرد.

کمک یک میلیارد ريالی کمیته امداد ایلام برای اطعام زوار

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی حسین احمدی با بیان اینکه این میزان کمک نقدی کمیته امداد با مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین نیک اندیش در بین زوار توزیع شده است، اظهار داشت: امام جمعه شهرستان مهران نیز به صورت مستمر در توزیع غذای تهیه شده در بین زوار نظارت دارد.

وی با اشاره به استقرار پایگاه شبانه روزی اسکان زائران در میدان قرآن ایلام با مشارکت کمیته امداد استان، افزود: در ایستگاه صلواتی کمیته امداد استان ایلام مستقر در میدان قرآن در طول شبانه روز، بیش از 2 هزار پرس غذا در بین زائرین توزیع می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مددجوی امداد IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    3 0
    عجیبه به خدا!!! جانم فدای امام حسین و یارانش که از آنان بهتر در دنیا انگشت شمارند کمیته امداد امام خمینی ایلام با پولی که مال یتیمه و باید برای یتیمان ایلامی هزینه بشه دست و دل بازی می کنه پول شهریه دانشگاه، مسکن، ازدواج و اشتغالزایی مددجوها رو نمی ده بعد از این کارا می کنه ما که راضی نیستیم کمک به هم نوع را باید از مولا علی یاد بگیریم که در طول 25 سال خانه نشینی 25 نخلستان آباد کرد و به افراد ذی حق و مستضعف واگذار نمود نه اینکه فقط به فکر شکم افراد باشیم باید به فکر اشتغال باشیم تا هم مردم خودکفا بشن هم بیکاری و هم مشکل جمعیتی کشور با ازدواج جوانان بیکار حل بشه
  • شهروند مهرانی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 1
    به نظر بنده کمیته امداد در توزیع غذا بین زوار حماسه آفرید