مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت ریشه‌کن‌شدن اعتیاد در جامعه گفت: اعتیاد یکی از مشکلات کشور ما است که برای مبارزه با آن ۳۰ میلیارد تومان اختصاص دادیم.

۳۰ میلیارد تومان به مبارزه با اعتیاد در کشور اختصاص یافت

به گزارش  تسنیم ، محسن بندپی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی، با اشاره به تامین سلامت جامعه اظهار داشت: اولویت و هدف اصلی ما تامین سلامت آحاد مردم است تا هنگام مبتلا‌شدن به بیماری جهت رفع آن هزینه‌های کمتری را بپردازند.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به اقدامات این سازمان جهت رفع مشکلات جامعه در زمینه بهداشت و سلامت افزود: با اقدامات خود تلاش می‌کنیم اگر شخصی گرفتار بیماری شود فقط 10 درصد از هزینه‌ها را بپردازد و 90 درصد آن بر عهده دولت باشد تا فشاری به شخص بیمار و خانواده وی نیاید، 40 هزار نفر از طلاب نیز تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

بندپی با اشاره به افزایش ابتلا به سرطان در کشور بیان کرد: سالانه 85 هزار نفر در کشور به بیماری مبتلا می‌شوند اگر این بیماری زود شناخته شود می‌توان نسبت به درمان آن اقدام کرد.

وی عنوان کرد: قصد داریم که افرادی که بیمه می‌شوند نسبت به مزایای بیمه مطلع باشند تا هنگام مبتلا‌شدن به بیماری دچار مشکلی نشوند و به خوبی بتوانند با استفاده از مزایای دفترچه بیمه جهت رفع بیماری خود تلاش کنند.

مدیرعامل بیمه سلامت با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت ریشه‌کن‌شدن اعتیاد در جامعه تصریح کرد: اعتیاد یکی از مشکلات جامعه ما است که برای مبارزه با آن 30 میلیارد تومان اختصاص دادیم.

بندپی با تاکید بر ایجاد سلامت در جامعه اظهار داشت: وظیفه اصلی ما ایجاد سلامت در جامعه است که این موضوع خواسته مراجع و علما است و ما برای رسیدن به آن تا بهترین سطح ممکن تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به آثار سلامت در جامعه خاطر گفت: در سایه نشاط و سلامتی است که جامعه پویا و خوبی خواهیم داشت و بر اساس آن به پیشرفت می‌رسیم.

مدیر عامل بیمه سلامت  خاطر نشان کرد: 41 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و توسعه کمی و کیفی بیمه، گستردگی چتر حمایتی افراد، صیانت و حمایت حقوق بیمه شدگان، راحت‌الوصول بودن خدمات بیمه‌ای برای بیماران در بیمارستان‏، پیشگیری از بیماری‌های جدید و پیشرفته و آموزش بیمه شدگان از اهداف این سازمان است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.