قدس آنلاین: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث نشست‌های 1+5 با ایران،کارشکنی برخی از کشورهای عربی در این حوزه، مذاکرات را تحت‌الشعاع خود قرار داده است و این کشورها در به ثمر نرسیدن مذاکرات هسته ای شیطنت‌هایی انجام می‌دهند.

برخی از کشورهای عربی برای ثمر نرسیدن مذاکرات هسته ای شیطنت‌ کردند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمد فیروزی افزود: طرف مقابل در گذشته می‌گفت که ایران در مذاکرات در حال اتلاف وقت است تا صنعت هسته‌ای خود را گسترش دهد اما اکنون می‌بینیم که آنها برای توافق با ایران در حال اتلاف وقت برای فشار بیشتر و اعمال تحریم‌های یک جانبه هستند تا عرصه را برای ایران تنگ کنند.

نماینده مردم نطنز ، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه اخیراً برخی از کشورهای دیکتاتوری عربی در منطقه که وجهه‌ای کاملاً مشخص دارند، تبدیل به اسپانسرهای مالی مناسبی برای اعمال فشار بیشتر بر ایران شده‌اند تا بتوانند از کنار توافق احتمالی سودی ببرند.

وی گفت: در قضیه کاهش قیمت نفت هم به وضوح می‌توان دید که برخی کشورهای عربی برای فشار بیشتر به ایران دخیل هستند که جای تاسف و نا‌امیدی را دارد.

فیروزی در مورد بودجه عمرانی سال 94 نیز بیان کرد: بودجه عمرانی پیش‌بینی شده در سال 94 با رشد 14 درصدی نسبت به گذشته، به 440 هزار میلیارد ریال رسیده است که این موضوع نشان‌دهنده توجه دولت تدبیر و امید به فعالیت‌های عمرانی است.

عضو کمیسیون بودجه عمران مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه در کل کشور نزدیک به 1.5 میلیون نفر در حوزه عمرانی به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند، باید با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم، زمینه را برای توسعه فعالیت‌های عمرانی ایجاد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    یک بابایی میگفت باید با کدخدا کنارامد .حالا این کدام کدخایی است که زیر فشار برخی عربهای شکم باره واسراییل قدرت تصمیم ندارد ؟این چه کدخدایی است که برخی از رعایای خود را قدرت تشر زدن ندارد .پس به آن بابا بگو در شناسایی کدخدا و قدرت او اشتباه محاسباتی و استراتژیک کرده است .تادیر نشده گرای خودراتصحیح کند /