قدس آنلاین-شهرکرد،شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت دکتر محمد مفتح در سالن اجتماعات تالار فارابی برگزار شد.

برپايي نمايشگاه عكس روايت عاشقی در دانشگاه شهركرد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نمايشگاه عكس روايت عاشقي با موضوع عاشورا و امام رضا (ع) با همكاري موسسه فرهنگي قدس آستان قدس رضوي و معاونت فرهنگي اجتماعي دانشگاه شهركرد، در اين دانشگاه برگزار شد.

اين نمايشگاه كه آثار منتخب عكس با موضوع عاشورا و شهادت امام رضا (ع) و آستان قدس رضوي را به نمايش گذاشته شامگاهئسه‌شنبه 25 آذر و همزمان با  همايش وحدت حوزه ودانشگاه در دانشگاه شهركرد افتتاح شد.

دکتر کریمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد با تشکر ویژه از موسسه فرهنگی قدس در استان و آستان قدس رضوی تاکید کرد: بحمدالله آستان قدس رضوی و موسسه فرهنگی قدس منشا خیر و برکت برای استان و در کل کشور می باشد.

دکتر کریمی با تجلیل از برگزار کنندگان این نمایشگاه تصریح کرد : انشاء الله بتوانیم با همکاری نزدیک با آستان قدس رضوی و موسسه فرهنگی قدس فعالیت های خوب فرهنگی برای دانشجویان تدارک ببینیم

وی خاطر نشان ساخت امید است با توجهات تولیت آستان قدس رضوی حضرت آیت الله واعظ طبسی یک زائر سرای دانشجویی در مشهد مقدس و نزدیک حرم مطهر احداث گردد.

در ادامه دبیر اجرایی نمایشگاه روایت عاشقی در دانشگاه شهرکرد گفت: نمایشگاه روایت عاشقی با 40 قطعه عکس برتر از عکاسان کل کشور به مدت یک هفته و تا آخر ماه صفر در دانشگاه شهرکرد در معرض دید علاقمندان و دانشجویان قرار گرفته است.

سجاد امانی تاکید کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 در محل دانشکده علوم پایه و در جنب تالار فارابی باز است و دانشجویان می توانند از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

شایان ذکر است در حاشیه این نمایشگاه همایش روز وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت دکتر محمد مفتح در سالن اجتماعات تالار فارابی برگزار شد.

گفتنی است از نمایشگاه روایت عاشقی دکتر شایان محمدی ریاست دانشگاه شهرکرد،دکتر کریمی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد،دکتر حمیدرضا عزیزی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان،حجت الاسلام دکتر امیرقلی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکردو محمد رضا زارعیان مدیریت روابط عمومی دانشگاه شهرکرد و همچنین  تعداد کثیری از اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان دانشگاه های استان بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.